W wyniku konkursu agencja Nairobia realizuje akcję promocyjną dla aparatów marki Nikon COOLPIX. Osobom, które zdecydują się od 1 lipca 2015 do 31 sierpnia 2015 r. nabyć jeden z promocyjnych produktów Nikona: COOLPIX L340, L840, P530,P610, P900 w zależności od modelu, zostanie zwrócona część kosztu zakupu – od 50 zł do 300 zł. Szczegóły promocji oraz regulamin dostępne są na stronie.
Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie komunikacji zarówno offline (BTL w tym field marketing) jak i online. Działaniem niestandardowym wspierającym komunikację akcji jest Punkt Mobilny (odwiedzi ponad 30 miast w Polsce), w których nie tylko będzie można dokonać zgłoszenia promocyjnego , ale również osobiście przetestować promocyjne modele COOLPIX z mega zoomen. Co więcej, fani marki na Facebooku mogą zadecydować o wybranych lokalizacjach, które odwiedzi Mobilny Punkt Nikona.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024