Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nairobia dla marki Nikon

Wystartowała promocja konsumencka typu Cashback i ruszył ogólnopolski Mobilny Punkt Nikona.
O autorze
1 min czytania 2015-07-17

W wyniku konkursu agencja Nairobia realizuje akcję promocyjną dla aparatów marki Nikon COOLPIX. Osobom, które zdecydują się od 1 lipca 2015 do 31 sierpnia 2015 r. nabyć jeden z promocyjnych produktów Nikona: COOLPIX L340, L840, P530,P610, P900 w zależności od modelu, zostanie zwrócona część kosztu zakupu – od 50 zł do 300 zł. Szczegóły promocji oraz regulamin dostępne są na stronie.

Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie komunikacji zarówno offline (BTL w tym field marketing) jak i online. Działaniem niestandardowym wspierającym komunikację akcji jest Punkt Mobilny (odwiedzi ponad 30 miast w Polsce), w których nie tylko będzie można dokonać zgłoszenia promocyjnego , ale również osobiście przetestować promocyjne modele  COOLPIX z mega zoomen. Co więcej, fani marki na Facebooku mogą zadecydować o wybranych lokalizacjach, które odwiedzi  Mobilny Punkt Nikona.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj