Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

III Targi eHandlu – opinie i prezentacje

1300 zwiedzających, 102 wystawców, 5 rozdanych Ekomersów - tak wyglądają statystyki III Targów eHandlu organizowanych przez Fundację Polak 2.0.
O autorze
1 min czytania 2012-11-05

Oto wybrane opinie samych Wystawców:

  • “Brak internetu w przypadku takiego wydarzenia nie świadczy dobrze o organizatorach!”
  • “Targi uważamy za bardzo udane – dużo rozmów – niemal bez przerwy. Już są pierwsze efekty, ale się jeszcze nie zwróciły na co pewnie potrzeba czasu 🙂 “
  • “Sama koncepcja i idea otwartych targów zdecydowanie się sprawdza. Brak boksów, zamkniętych spotkań i kuluarów w których tętni życie poza-targowe .. Jest dobrze, a pewnie będzie jeszcze lepiej.”
  • “Uwag i zażaleń nie mamy – no może poza jedną – mało zdjęć nam zrobili :-)”
  • “Lepsza oferta gastronomiczna, żurek za 10 zł bez alternatywy innego barku to gruba przesada!”
  • “Pochwała jedna wielka za stworzenie takie eventu. Zażaleń brak 😉 PS: I główna pochwała za to, że IV edycja wraca do Poznania!”
  • “Gratuluję sprawnej organizacji i ciekawej formy eventu!”
  • “Życzyłbym sobie, abyśmy z każdego eventu wracali tak zadowoleni, jak z Targów eHandlu 🙂 Powodzenia w przyszłości i do zobaczenia w Poznaniu!” 

Prezentacje, które odbyły się na scenie głównej można zobaczyć na stronie slideshare.net/polak20/tag/teh3.

Laureaci Ekomersów przedstawieni zostali w tym artykule.

IV Targi eHandlu już 25 kwietnia 2013 roku w Poznaniu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj