Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowe narzędzie dla blogerów i wydawców

RTB House, firma technologiczna specjalizująca się w precyzyjnym doborze reklam do zainteresowań internautów, wprowadza na rynek Boost the News – rozwiązanie umożliwiające blogerom i wydawcom pozyskiwanie reklamowego wsparcia dla publikowanych w sieci treści.
O autorze
1 min czytania 2015-07-24

Boost the News to narzędzie do zwiększania popularności wybranych artykułów. W jego ramach blogerzy i wydawcy mogą – za pośrednictwem przygotowanej w tym celu platformy – udostępniać swoim partnerom autorskie treści, a zainteresowani poczytnością wybranych publikacji wzmacniać ich zasięg. By to zrobić, partnerzy serwisu, korzystając z Boost the News, uruchamiają kampanię promocyjną. W efekcie reklamy artykułu wyświetlają się wszystkim internautom, którzy odwiedzili serwis z danym artykułem, ale nie zapoznali się z jego treścią. W ten sposób reklamodawcy zyskują możliwość szerzenia wartościowego contentu, a blogerzy i wydawcy dodatkowy kanał dochodu – za każdym razem, gdy dana treść jest promowana, jej twórca nie tylko w naturalny sposób zwiększa ruch w serwisie, ale również otrzymuje prowizję.

Jak podkreśla Michał Orzechowski, zarządzający Boost the News, codziennie w przestrzeni wirtualnej publikowanych jest setki czy nawet tysiące artykułów, większość jednak nie ma szansy trafić do wszystkich potencjalnie zainteresowanych tematyką. – Jesteśmy przekonani, że recenzja lub artykuł na temat nowego produktu czy usługi działa skuteczniej niż jakakolwiek forma reklamy. Stworzyliśmy więc mechanizm, który pozwala w łatwy sposób zwiększać zainteresowanie wybraną treścią, a dzięki temu docierać do większej grupy odbiorców – dodaje Orzechowski.

Boost the News funkcjonuje pod osobną marką. Do pracy nad jego rozwojem wydzielono w RTB House dedykowany zespół. Do tej pory narzędzie testowane było głównie przez blogerów z Polski. Obecnie trwają testy na pozostałych rynkach europejskich.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj