The Jillion z szansą na tytuł Europejskiej Innowacji Społecznej 2015

W tegorocznej edycji konkursu Europejskie Innowacje Społeczne trzy najlepsze projekty dotyczące „Nowych sposobów na rozwój” zostaną nagrodzone kwotą 50 tys. EUR.
O autorze
1 min czytania 2015-07-27

Dziś, polski startup – The Jillion został wybrany spośród ponad 1 400 wnioskodawców jako półfinalista edycji konkursu Europejskie Innowacje Społeczne 2015 r. Wraz z pozostałymi 29 półfinalistami The Jillion zostanie zaproszony do wzięcia udziału warsztatach z innowacji społecznych, które odbędą się w Wiedniu. Autorzy projektu zostaną otoczeni opieką mentorską, dowiedzą się jak rozwijać i komunikować wyróżnioną inicjatywę.

Konkurs ma na celu wsparcie kreatywnych i konkretnych pomysłów, które mogą zmienić sposób funkcjonowania naszych gospodarek i społeczeństw i ich wzajemne powiązania, a także stanowić platformę dla innowatorów społecznych w całej Europie. 

The Jillion to platforma do finansowania projektów-marzeń za pomocą pieniędzy ze społecznościowych aukcji. Jest to model finansowania nowy nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Został powołany do życia przez trójkę młodych warszawiaków: Edytę Kotowicz, Adama Kudybińskiego i Tomka Nowaka. 

Konkurs jest otwarty dla wnioskodawców z całej Europy. W związku z tegorocznym tematem „Nowe sposoby rozwoju” sędziowie wybierali zgłoszenia tworzące lub wdrażające nowe modele wzrostu, zdolne do zapewnienia obywatelom, rządowi i przedsiębiorstwom zarówno wartości finansowej, jak i postępu społecznego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Na świecie co 3 minuty powstaje nowa kampania crowdfundingowa. To pokazuje jak wiele projektów i inicjatyw potrzebuje finansowania. – mówi Edyta Kotowicz z The Jillion – Jednak tylko bardzo niewielki procent zbiera niezbędną sumę. The Jillion pozwala ludziom wspierać to, co dla nich ważne przez oddanie na licytację swojego czasu, talentów czy fajnych przedmiotów. To zupełnie nowy sposób kolaboracji w ważnych celach. Jesteśmy bardzo podekscytowani szkoleniem w Wiedniu i ogromnie cieszymy się z tego wyróżnienia.”

Tegoroczne zajęcia mentorskie odbędą się w dniach 7-9 września w Wiedniu w Hotelu Magdas, który był laureatem pierwszej edycji konkursu zorganizowanej w 2013 r. Po zakończeniu zajęć jury wyłoni 10 laureatów, a autorzy trzech najlepszych projektów otrzymają nagrodę w wysokości 50 tyś. EUR. Uroczysty finał odbędzie się w Brukseli w listopadzie 2015 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej szczegółów znajduje się na stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Czytaj nasze wpisy na Twitterze: @EUSocialInnov #diogochallenge


Edyta Kotowicz i Tomek Nowak po raz pierwszy użyli społecznościowych aukcji, żeby pomóc koleżance


Adam Kudybiński jest odpowiedzialny za technologiczną stronę The Jillion