Testy odkurzaczy Bosch na blogach – „Supermoc w Twoim domu”

W ramach kampanii „Supermoc w Twoim domu” agencja interaktywna INSIGNIA odpowiada za przeprowadzenie testów sprzętu w blogosferze oraz działania na Facebooku. Celem akcji jest prezentacja odkurzaczy linii ProPower.
O autorze
1 min czytania 2012-11-05

Do testów została zaangażowana grupa 20 opiniotwórczych blogerów, którzy mieli możliwość gruntownego przetestowania odkurzaczy marki Bosch. – Zaprosiliśmy do współpracy blogerów z grupy celowej naszego klienta, czyli osoby prowadzące blogi o tematyce lifestyle, parentingowej oraz home&living – mówi Anna Kiljan-Szydełko, strategy manager w agencji INSIGNIA.

Na potrzeby akcji marka Bosch przekazała 10 odkurzaczy. Blogerzy, po otrzymaniu niezbędnych materiałów na temat odkurzaczy, mieli pełną swobodę działania. Uczestnicy poddali próbie moc, wytrzymałość, zasięg i użyteczność sprzętu. Informacje o udziale i wynikach testów blogerzy publikowali na swoich blogach, a marka Bosch promowała te wpisy na swoim fan page – Bosch Home Polska. Wszyscy testujący podkreślali wyjątkową moc i skuteczną pracę odkurzaczy oraz wyrazili chęć zatrzymania sprzętu na własność.

W ramach kampanii agencja INSIGNIA przeprowadza także działania na Facebooku. Internauci mogą dowiedzieć się o kluczowych funkcjach i cechach charakterystycznych sprzętu w specjalnej aplikacji uruchomionej w serwisie społecznościowym. Prawidłowe odpowiedzi na pytania związane ze sprzętem to możliwość wygrania – co tydzień – jednego z trzech odkurzaczy linii ProPower.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania potrwa 7 tygodni.

Słuchaj podcastu NowyMarketing