Druga sekcja serwisu towarzyszy promocji „Królewskie Rozdanie – 1000000 piw do wygrania”.
Podstrona poświęcona akcji pt. „Kino letnie” zawiera informacje dotyczące repertuaru Cyklu Filmów Plenerowych, który odbywać się będzie do końca sierpnia w Warszawie. Użytkownicy znajdą tam również dokładną lokalizację oraz wskazówki dotyczące dojazdu za pośrednictwem komunikacji miejskiej. Filmy w ramach Kina letniego Królewskiego są wyświetlane w dwóch warszawskich parkach, na Woli – Park im. Edwarda Szymańskiego. i na Pradze – Park nad Balatonem.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Druga sekcja serwisu przygotowanego przez agencję Point of View wspiera promocję „Królewskie Rozdanie – 1000000 piw do wygrania”, w ramach której zwycięski kapsel z butelki lub zawleczkę z puszki można wymienić na piwo Królewskie lub na zakupy w LegiaFanstore (w zależności od komunikatu znalezionego pod kapslem czy zawleczką). Promocja trwa do końca listopada. Serwis towarzyszący „Królewskiemu Rozdaniu” stanowi obecnie stronę główną serwisu piwa Królewskie.
Królewskie to jedna z najsilniejszych marek regionalnych w Polsce i najpopularniejszych piw na Mazowszu. Jako marka związane jest z Warszawą od czasów swojego powstania, co podkreśla w działaniach marketingowych. Od 2004 roku marka jest również sponsorem stołecznej drużyny piłkarskiej Legia Warszawa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing