Agnieszka Jabłońska-Twaróg przez ostatnie dwa lata odpowiadała za komunikację i relacje z mediami w Ministerstwie Skarbu Państwa jako rzecznik prasowy, a następnie także dyrektor Biura Ministra.
Wcześniej była związana z telewizją Polsat, gdzie prowadziła serwisy informacyjne Polsat News, „Biznes Informacje” oraz program publicystyczny „Kto ma rację” Polsat Biznes. Pracowała również jako dziennikarka w Pulsie Biznesu, a wcześniej w TVN24. Jest absolwentką Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W Clear Communication Group będzie m.in. zarządzała projektami, prowadziła szkolenia medialne oraz wspierała klientów w zakresie doradztwa w komunikacji kryzysowej.
Clear Communication Group to działająca od 2010 roku firma doradztwa komunikacyjnego, która specjalizuje się w usługach z zakresu PR dla firm i instytucji rynku finansowego, komunikacji związanej z przekształceniami własnościowymi i dużymi zmianami w organizacjach, a także w komunikacji kryzysowej. Do tej pory firma zrealizowała ponad 30 projektów dla największych polskich banków, firm doradczych, kancelarii prawnych i firm technologicznych.
Zespół CCG liczy obecnie 15 osób. Agnieszka Jabłońska-Twaróg będzie trzecim partnerem zarządzającym obok Magdaleny Załubskiej-Król i Marka Gieorgicy, założycieli Agencji.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing