TBWA Worldwide współpracuje z Apple od wielu lat i jest autorem najbardziej spektakularnych kampanii tej marki. Dlatego też niezmiernie cieszy nas, że lokalnie będziemy mieli możliwość współpracy z iSpot, partnerem Apple w Polsce. Jest to dla nas duże wyzwanie, ale wierzę, że współpraca przyniesie ciekawe efekty i rozwinie się w przyszłości – powiedziała Alena Suszycka, Dyrektor Zarządzająca TBWA.
iSpot to sieć salonów spełniających restrykcyjne wymogi międzynarodowego programu Apple Premium Reseller. Klienci znajdą w niej pełną ofertę produktową Apple oraz najbardziej innowacyjnych firm z rynku IT, fotografii, audio i video. Odwiedzając sklepy iSpot konsumenci mają także możliwość praktycznego przetestowania każdego rozwiązania oraz uczestniczenia w bezpłatnych warsztatach tematycznych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024