Czworonożne psiaki jak modelki Vogue’a w kampanii społecznej „Po psu ta moda”

Czworonożne psiaki jak modelki Vogue’a  w kampanii społecznej „Po psu ta moda”

3 sierpnia br. ruszyła kampania społeczna pod nazwą Po psu ta moda, która potrwa przez najbliższe dwa miesiące.

Pierwsze efekty można już zobaczyć na stronie internetowej oraz na portalu Facebook. Projekt ma na celu zmianę postrzegania bezdomnych psów jako tych drugiej, gorszej kategorii, dlatego w czasie całej akcji zaprezentowanych zostanie ok. 25 sesji zdjęciowych, w których psiaki wcielą się w rolę modelek niczym z Vogue’a. Inicjatorem kampanii jest start-up z branży kreatywnej Ostrosiostro.

Jak mówi pomysłodawca akcji Paweł Cichoń, Po psu ta moda – to trochę przewrotnie o modzie, trochę inaczej o psach do adopcji. Do tej pory wszyscy przedstawiali zwierzaki ze schroniska jako smutne, poszkodowane i biedne. My zrywamy z tym stereotypem i w niestandardowy sposób pokazujemy, że mogą one stać się obiektem pożądania niczym gwiazdy na okładkach magazynów. Cały dochód, który uda się pozyskać w ramach kampanii zostanie przekazany na wsparcie bezdomnych zwierząt.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij