Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wystartował behawioralny quiz Super-Pharm Poland „Odkryj Swój Typ Zakupowiczki”

Drogeria Super-Pharm uruchomiła responsywny serwis „Odkryj Swój Typ Zakupowiczki”. Główną atrakcją strony jest quiz skierowany do Klientek drogerii, pozwalający odkryć, w jakim stylu robią zakupy i umożliwiający odbiór kuponu ze specjalną zniżką.
O autorze
1 min czytania 2015-08-06

Dnia 30 lipca drogeria Super-Pharm uruchomiła prosprzedażową zabawę quizową umieszczoną na responsywnym landing page’u – odkryj, jakim typem zakupowiczki jesteś. W serwisie pod adresem www.odkryjswojtyp.pl Użytkowniczki mają możliwość wypełnienia quizu, składającego się z 16 pytań, badających zachowania pielęgnacyjno – kosmetyczne oraz lifestyle’owe. Po wypełnieniu quizu Konsumentki otrzymują informacją nt. ich typu zakupowiczki. 

W zabawie wykorzystano elementy wsparcia sprzedaży. Po zakończeniu quizu każda Użytkowniczka może skorzystać z kuponu na dwustopniowy zabieg pielęgnacyjny (maseczkę) marki Life za 1 zł. Produkt do nabycia w drogerii w promocyjnej cenie, wraz z kuponem, przy spełnieniu dodatkowo określonego minimum zakupowego. 

Kupon może być wysłany na wskazany przez Użytkowniczkę adres e-mail bądź wydrukowany prosto ze strony. Dodatkowo quiz zaprasza do zapisania się do newslettera drogerii. Quiz „Odkryj Swój Typ Zakupowiczki” posiada także elementy social mediowe m.in. możliwość podzielenia się jego wynikami ze znajomymi.

Za ideę akcji odpowiada Super-Pharm, za koncept kreatywny oraz budowę strony agencja faceADDICTED.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing