Dnia 30 lipca drogeria Super-Pharm uruchomiła prosprzedażową zabawę quizową umieszczoną na responsywnym landing page’u – odkryj, jakim typem zakupowiczki jesteś. W serwisie pod adresem www.odkryjswojtyp.pl Użytkowniczki mają możliwość wypełnienia quizu, składającego się z 16 pytań, badających zachowania pielęgnacyjno – kosmetyczne oraz lifestyle’owe. Po wypełnieniu quizu Konsumentki otrzymują informacją nt. ich typu zakupowiczki.
W zabawie wykorzystano elementy wsparcia sprzedaży. Po zakończeniu quizu każda Użytkowniczka może skorzystać z kuponu na dwustopniowy zabieg pielęgnacyjny (maseczkę) marki Life za 1 zł. Produkt do nabycia w drogerii w promocyjnej cenie, wraz z kuponem, przy spełnieniu dodatkowo określonego minimum zakupowego.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kupon może być wysłany na wskazany przez Użytkowniczkę adres e-mail bądź wydrukowany prosto ze strony. Dodatkowo quiz zaprasza do zapisania się do newslettera drogerii. Quiz „Odkryj Swój Typ Zakupowiczki” posiada także elementy social mediowe m.in. możliwość podzielenia się jego wynikami ze znajomymi.
Za ideę akcji odpowiada Super-Pharm, za koncept kreatywny oraz budowę strony agencja faceADDICTED.
Słuchaj podcastu NowyMarketing