W kampanii Sport15 Adidas zachęca fanów, by grali na własnych zasadach

Gwiazdy światowego futbolu takie jak Leo Messi, Gareth Bale, Thomas Muller, Mesut Oezil i James Rodriguez oraz gwiazdor NBA Ricky Rubio to bohaterowie finałowej odsłony kampanii Sport15. „Create Your Own Game”.
O autorze
1 min czytania 2015-08-06

90-sekundowy filmik zachęca fanów, by zerwali z dotychczasowymi, utartymi szlakami i stworzyli własną ścieżkę. Marka zwraca się do następnej generacji twórców, którzy nie tylko naśladują swoich idoli, lecz czerpiąc od nich siłę sami tworzą coś nowego.

Film zachęca, aby nie tylko naśladować gwiazdy futbolu, lecz przede wszystkim być kreatywnym i znaleźć własną ścieżkę. Pokazuje również zmianę w sposobie komunikacji adidas, który chce stać się najlepszą marką sportową na świecie. Ta kolejna odsłona trwającej od początku roku kampanii Sport15 – skupiona na futbolu – oddaje hołd najwybitniejszym piłkarzom na świecie takim jak Messi, Ozil, Bale, Muller czy Rodriguez. 

– Piłka nożna nieustannie się zmienia. Chcemy wspierać to, co nowe i innowacyjne, oraz tych, którzy nie tylko naśladują, ale tworzą nowe rzeczy. „Create Your Own Game” to unikalna idea, która inspiruje by przenieść grę na kolejny poziom. Ta kampania wpisuje się w ogólną wizję marki, widoczną we wszystkich dyscyplinach i u wszystkich sportowców, zachęcającą do wyróżniania się, inspirowania się najlepszymi, ale jednocześnie tworzenia nowych rzeczy – przyznaje Eric Liedtke, adidas Board Member responsible for Global Brands.

Film „Create Your Own Game” jest pierwszą produkcją agencji kreatywnej 72andSunny, współpracującą z adidas od marca 2015 r. Cały film „Create Your Own Game”: 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Śledź youtube.com/adidas i przyłącz się do komentowania na Twitterze @adidas albo facebook.com/adidas. Aby dołączyć do futbolowej rewolucji, wejdź na  facebook.com/adidasfootball albo obserwuj @adidasfootball#BETHEDIFFERENCE na Twitterze bądź Instagramie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się