Klasę premium rozpoznasz bezbłędnie każdym zmysłem: nieziemski styl, doskonałe wyposażenie i najwyższy komfort, dostępne dla nielicznych. W jednym punkcie zmieniliśmy tę definicję. Poznaj Nową ŠKODĘ Superb, bo klasa premium właśnie stała się dostępna.
Kampania reklamowa dla ŠKODY Superb przebiega pod hasłem „Nieziemski styl. Kosmiczna przestrzeń”. Kampania rozpoczęła się 3 sierpnia i potrwa do końca września. Agencja Opcom przygotowała adaptację spotu TV oraz kreacje do prasy, kina, internetu, OOH, jak również landing page kampanii: www.skodasuperb.pl
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za zaplanowanie kampanii i zakup mediów odpowiada MediaCom.
Za działania na facebooku agencja Kalicińscy.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024