GoldenLine zdobywa polski rynek rekrutacji specjalistów i managerów

Serwis GoldenLine.pl to miejsce, w którym pracodawca znajdzie idealnego pracownika a pracownik wymarzoną pracę. Jak GoldenLine zdobywa rynek rekrutacji?
O autorze
1 min czytania 2015-08-07

Na dynamiczny rozwój serwisu GoldenLine.pl mają w głównej mierze wpływ zmieniające się trendy na rynku rekrutacyjnym oraz stale rozbudowywane i unowocześniane funkcjonalności serwisu. Rozwiązania te przyciągają zarówno kandydatów umieszczających w nim swoje wirtualne CV, rekruterów szukających pracowników, jak i firmy chcące budować odpowiedni wizerunek pracodawcy. Na co dzień z narzędzi rekrutacyjnych i employer brandingowych serwisu GoldenLine korzysta ponad 6 tys. rekruterów. Najnowsze wyniki badania Megapanel PBI/Gemius z maja 2015 roku po raz kolejny potwierdziły, że GoldenLine to niekwestionowany lider wśród serwisów rekrutacyjnych.

Jedyne takie narzędzie

Wyszukiwarka Kandydatów GoldenLine to jedyne na polskim rynku narzędzie, wykorzystywane coraz częściej w rekrutacjach kandydatów pasywnych. Kandydatem pasywnym jest osoba nieszukająca w danym momencie pracy, ale mogąca być potencjalnie zainteresowana przedstawioną jej ofertą nowego zatrudnienia. Dokładne sprecyzowanie za pomocą Wyszukiwarki Kandydatów oczekiwań rekrutera co do umiejętności kandydata, pozwala na wyszukanie i przedstawienie najbardziej poszukiwanych przez niego profili kandydatów. Analiza ścieżek ich kariery, umiejętności, opisu wykonywanych projektów i zadań, a także udzielonych im referencji, pozwalają na znalezienie odpowiedniego kandydata i kontakt z nim. Obecne funkcjonalności serwisu sprawiają, że GoldenLine stał się pierwszym wyborem przy szukaniu kandydatów na stanowiska specjalistyczne i menadżerskie. A na tym nie koniec. Kolejne ważne zmiany, na które czeka rynek, nastąpią w serwisie już wkrótce.

Czekając na ofertę pracy

Wzrost popularności rekrutacji pasywnych spowodował chęć odpowiedniej prezentacji siebie i swojej ścieżki zawodowej przez samych pracowników. Dzięki temu mogą zbadać swój potencjał na rynku pracy, zainteresowanie pracodawców, a także otrzymywać oferty pracy, którymi mogą być zainteresowani. Z danych GoldenLine wynika, że w ostatnich 12 miesiącach podwoiła się ilość aplikacji składanych przez osoby posiadające aktualnie zatrudnienie.

GoldenLine nowoczesnym pracodawcą

Stały rozwój serwisu przekłada się w ostatnim czasie także na wzrost zatrudnienia. Młody, kreatywny zespół, nowoczesne przestrzenie biurowe, elastyczny czas pracy powodują, że GoldenLine stał się także pożądanym na rynku pracodawcą.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj