Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marketingowa 11 wśród jurorów Effie Awards 2015

Marketingowa 11 wśród jurorów Effie Awards 2015
Niebawem poznamy kampanie nominowane do Effie Awards 2015. W październiku wręczone zostaną statuetki. Do tego czasu NowyMarketing jako patron medialny wydarzenia będzie przedstawiał Wam jurorów konkursu w specjalnej edycji Marketingowej 11.
O autorze
1 min czytania 2015-08-10

W tegorocznym Jury Effie Awards 2015 zasiada 82 specjalistów – praktyków, ekspertów i autorytetów z szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej. Są wśród nich przedstawiciele reklamodawców, agencji komunikacyjnych, mediów i instytutów badawczych oraz niezależni branżowi eksperci.

Głównym przewodniczącym tegorocznego jury konkursu jest Sebastian Mikosz, Prezes Zarządu PLL LOT. Pokieruje on obradami jury podzielonego na sześć grup, którym przewodniczą będą: Iwona Doktorowicz, Wiceprezes ds. Marketingu w Kompanii Piwowarskiej; Piotr Bubak, CMO Grupa Onet; Marcin Gaworski, Dyrektor Zarządzający i Partner w 180Heartbeats + JUNG V. MATT; Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Bank Śląski; Agnieszka Kosik, CEO MediaCom Warszawa oraz Alina Prawdzik, niezależny ekspert i doradca e-commerce dla polskich i zagranicznych firm.

Pełna lista członków jury Effie 2015 znajduje się na stronie www.effie.pl/jury-2015/.

Do tegorocznej edycji konkursu wpłynęło 171 zgłoszeń. Już wkrótce poznamy nominowane kampanie. Nagrody zostaną wręczone 12 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Effie to najważniejszy konkurs oceniający efektywność działań komunikacji marketingowej i ich wpływ na wyniki biznesowe firm. Jurorzy oceniają prace w 4 obszarach: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, rozwinięcie idei w działania reklamowe oraz efekty komunikacji.

Proces oceny i przyznanie nagród dla najlepszych prac przez eksperckie grono jurorów sprawia, że nagroda Effie to jedno z najważniejszych wyróżnień, jakim może być nagrodzona kampania oraz jej twórcy, zarówno po stronie agencji, jak i marketingów firm.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia. Niebawem będziecie mogli przeczytać pierwsze wywiady z jurorami. Pierwsza publikacja już 18 sierpnia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się