Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„JA+ Moja Zajawka” Wyraź swoje pasje za pomocą gifów i wygraj super nagrody w nowej akcji Plusa!

Plus rusza z kolejną akcją zachęcającą swoich klientów do aktywności. Tym razem użytkownicy internetu dzięki prostej aplikacji mogą tworzyć gify wyrażające ich pasje.
O autorze
1 min czytania 2015-08-12

Na autorów najciekawszych prac i najbardziej inspirujących prac czekają zestawy gadżetów Samsunga, a dla najlepszych smartfony Samsung Galaxy A5. Akcja „JA+ Moja Zajawka” potrwa do 6 września. 

Od dziś na stronie http://japlus.pl znajduje się specjalna aplikacja, dzięki której każdy może dodać zdjęcia o swoich pasjach i zainteresowaniach i samodzielnie stworzyć kilkusekundowe gify, którymi podzieli się ze znajomymi na Facebooku, Twitterze i Instagramie. Zdjęcia można dodawać zarówno z komputera dzięki desktopowej wersji programu lub za pomocą mobilnej aplikacji bezpośrednio ze smartfonu czy tabletu.

Każdy kto oznaczy swojego gifa specjalnym tagiem „#brawoja” może wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są produkty firmy Samsung. Co tydzień wybierane będą prace nagradzane zestawami gadżetów Samsunga, natomiast we wrześniu wyłonieni zostaną autorzy najbardziej inspirujących gifów w całym konkursie. Otrzymają oni smartfony Samsung Galaxy A5, a zwycięzca dodatkowo otrzyma słuchawki Level Over Samsung. 

Akcję „JA+ Moja Zajawka” wspierają internetowi influencerzy. O swoich pasjach opowiedzą nam za pomocą gifów znani blogerzy i vlogerzy za pomocą gifów: świat mody, lifestyle i podróży przybliży blogerka Cajmel, o świecie gier i filmów opowie Mandzio, Kinga Paruzel przedstawi za pomocą gifów pasję do zdrowego jedzenia i sportu, natomiast w podróże w nieznane zabierze nas autor bloga „Autostopem przez życie”. Wkrótce dołączą także znani sportowcy, którzy zaprezentują własne gifowe opowieści o swoich zajawkach. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za strategię, koncept kreatywny oraz realizację akcji „JA+ Moja Zajawka” odpowiada należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum przy wsparciu ze strony Działu Portali i Sprzedaży Internetowej sieci Plus. Fundatorem nagród w konkursie jest firma Samsung.

Słuchaj podcastu NowyMarketing