UCANDO to platforma internetowa oferująca szeroki wybór części samochodowych. Markę na tle konkurencji wyróżniają usługi wspierające użytkownika, takie jak: możliwość uzyskania porad ekspertów – online i przez telefon, wskazówki dotyczące naprawy samochodów oraz 30-dniowa możliwość darmowego zwrotu zakupionych części.
Kampania reklamowa ma zasięg ogólnopolski. Spoty reklamowe UCANDO można oglądać od 10 sierpnia na głównych krajowych stacjach telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, TVP Tematyczne, TVN, Premium TV, Polsat oraz Polsat Tematyczne. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Wsparcie w obszarze digital zapewniła agencja Marketing House.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024