Isobar Polska integruje struktury UX

Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar integruje struktury odpowiedzialne za działania z zakresu UX. Na czele zespołu stanie dotychczasowy Jarosław Dobrowolski information architecture team leader. Jako head of UX będzie raportował do Patryka Grzeszczuka, strategy directora.
O autorze
1 min czytania 2015-08-24

Do tej pory w ramach agencji działy dwa zespoły odpowiedzialne za wdrożenia dotyczące rozwiązań z zakresu user experience. Kierowany przez Kamila Warulika, UX team leadera skupiał się na wdrożeniach przeznaczonych do social media oraz aplikacjach mobilnych. Natomiast zespół pracujący pod kierownictwem Dobrowolskiego brał udział we wdrożeniach rozwiązań z zakresu UX stron i portali internetowych oraz usług z zakresu service design.

– Integracja zespołów UX jest kolejnym krokiem w tworzeniu silnych wewnętrznych struktur, które w sposób całościowy mają odpowiadać na potrzeby biznesowe naszych klientów. Odmienne doświadczenia Kamila i Jarka pozwolą stworzyć zespół, który będzie oferował usługi projektowania interakcji we wszystkich punktach styku z marką. Osadzenie go w strukturach działu strategii daje pewność, że proponowane rozwiązania będą zgodne z rekomendacjami strategicznymi. Traktujemy UX jako ważną część naszej oferty, która już dawno wykracza poza projektowanie architektury stron internetowych i aplikacji mobilnych – mówi Patryk Grzeszczuk, strategy director w Dentsu Aegis Network Polska i Isobar. 

Do zadań Jarka Dobrowolskiego będzie należała organizacja pracy zespołu, rozwój produktów UX oferowanych przez agencję, realizowanie projektów z zakresu service design oraz consulting. Kamil Warulik będzie odpowiedzialny za nadzór nad codzienną pracą działu oraz rozwój kompetencji designerów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj