Zestawienie najpopularniejszych polskich marek na Snapchacie przygotowano w oparciu o statystyki liczby wyświetleń „My Story” (maksymalna liczba widzów udostępnionej treści) zebrane w ostatnich tygodniach. Orange Polska zanotował ponad 20,1 tysięcy widzów.
– Na Snapchacie jesteśmy aktywni od 5 miesięcy. Prowadzona tam komunikacja na pewno umożliwia bliższy kontakt z naszymi klientami. Mamy możliwość wysyłania naszych treści bezpośrednio do nich, co pozwala na budowanie głębszych relacji między marką a jej odbiorcami i wpływa na wzrost lojalności. Potencjał serwisu jest ogromny, szczególnie że mamy w nim pewność, że rzeczywiście nasze komunikaty docierają do konkretnych osób – powiedział Paweł Patkowski, Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja VML Poland we współpracy z Orange Polska na Snapchacie przeprowadziła m.in. relacje z wydarzeń, takich jak Orange Video Fest i Orange Warsaw Festival, a także szereg konkursów związanych z ofertą Orange Polska.
Zobacz ranking marek polskiego Snapchata by Hash.fm
Dodaj Orange Polska przy użyciu kodu Snapchata:
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing