Agencja zajmie się też kreacją dedykowanego landing page`a, powstałego z okazji 15 – lecia działania projektu Szlachetna Paczka.
SZLACHETNA PACZKA jest projektem pomocy bezpośredniej, w którym darczyńcy przygotowują paczki dla rodzin w potrzebie. SZLACHETNA PACZKA ma charakter ogólnopolski. Tylko w 2014 roku Paczka połączyła niemal 1 000 000 Polaków, a wartość społeczna projektu przekroczyła 340 mln złotych!
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024