Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lot.com na wyłączność nowej sieci reklamowej Digital Contact

Od października 2014 r. działa na rynku nowa sieć reklamowa Digital Contact (spółka należącą do Tarsago Media Group*). Od tego czasu systematycznie zwiększa zasięg, rozszerzając ofertę sprzedażową.
O autorze
1 min czytania 2015-08-28

W czerwcu br. spółka podpisała z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT S.A. umowę na wyłączność na oferowanie powierzchni reklamowej na witrynie lot.com.

Digital Contact powstało pod koniec ubiegłego roku, jako nowy podmiot w grupie Tarsago Media Group, międzynarodowej firmie wydawniczo-mediowej od lat obecnej na europejskim rynku i specjalizującej się w publikacji czasopism, książek oraz muzyki i szeroko rozumianej sprzedaży produktów na odległość. Digital Contact uzupełnia portfolio spółek TMG o nowy rodzaj działalności sieci reklamowej współpracującej z innymi wydawcami w zakresie on-line.

Sieć realizuje kampanie display oraz kampanie e-mailingowe, oferując niestandardowe pakiety emisyjne. W swoim portfolio posiada pakiety tematyczne, takie jak: Lifestyle, Street Culture, Rodzice, Biznes, Sport, Ekologia, Medycyna i Podróże. Jednym z pakietów o największym dotarciu jest pakiet dedykowany podróżom. Zasięg serwisów podróżniczo-turystycznych wynosi prawie 65 mln odsłon.

Od czerwca 2015 r. Digital Contact poszerzyło swoją ofertę o obsługę serwisu lot.com, który w ciągu miesiąca odwiedza prawie 300 000 realnych użytkowników**. Oprócz sprzedaży powierzchni display umowa zakłada również sprzedaż pełnej oferty reklamy pokładowej linii lotniczych (branding samolotu i wnętrza, dystrybucja ulotek, katalogów, sampling produktów, zapowiedzi pokładowe i emisja spotów reklamowych).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Lot.com nie jest pierwszym serwisem, który na wyłączność znalazł się w ofercie Digital Contact. Stałym partnerem sieci dotyczącym sprzedaży kampanii reklamowych są m.in. serwisy Witajwpodrozy.pl oraz Magazyngolfowy.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing