MAB dla pierwszego w historii BMW serii 2 Gran Tourer

Z myślą o dużych rodzinach, ceniących wygodę i komfort, BMW wprowadziło na rynek pierwsze w historii BMW serii 2 Gran Tourer. Kampania reklamowa nowego modelu, realizowana przez agencję MAB, rozpoczęła się 17 sierpnia br.
O autorze
1 min czytania 2015-08-28

BMW powitało właśnie w rodzinie najnowszy model marki – BMW serii 2 Gran Tourer i do tego samego zachęca konsumentów w najnowszej kampanii. Dzięki nowoczesnym rozwiązanym samochód nie tylko zapewnia radość z jazdy i bezpieczeństwo, ale jest też niezwykle funkcjonalny. Lekkie i przestronne wnętrze kryje wiele schowków i półek, które przydadzą się podczas każdej rodzinnej podróży. Na życzenie klienta BMW oferuje również trzeci rząd foteli z dwoma siedzeniami. Dzięki tym oraz wielu innym udogodnieniom, BMW serii 2 Gran Tourer z pewnością sprosta oczekiwaniom nawet najbardziej wymagającej rodziny.

Kampania pod hasłem „Pierwsze w historii BMW serii 2 Gran Tourer” rozpoczęła się 17 sierpnia br. MAB odpowiada za adaptację reklam telewizyjnych, kinowych i prasowych oraz przygotowanie spotu radiowego. Kreację 30’’, prezentującą BMW jako samochód mogący pomieścić nawet mały zespół muzyczny wraz z instrumentami, będzie można zobaczyć w Polsacie, TVP i TVN. Do sieci kin Helios i Cinema City trafi spot 45’’. Reklama radiowa 30’’ pojawi się na antenach ogólnopolskich stacji radiowych, m.in. RMF FM i Polskiego Radia. Kampania prasowa obejmie ogólnopolskie tytuły.

Do zadań agencji należy także stworzenie kampanii online i realizacja wszystkich formatów, które pojawiły się w największych polskich portalach m.in. Onet.pl, serwisach Agory i Edipresse.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj