Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Grupa On Board Think Kong dla Santander Orchestra

On Board Ecco Network i Think Kong realizują zintegrowane działania komunikacyjne dla Santander Orchestra, którego pomysłodawcami są Fundacja MyWay i Bank Zachodni WBK. Projekt realizowany jest przy wsparciu Europejskiego Centrum Muzyki Krzysztofa Pendereckiego.
O autorze
0 min czytania 2015-09-02

Santander Orchestra jest unikatowym projektem kulturalnym skierowanym do młodych muzyków, studentów uczelni artystycznych. W projekt zaangażowani są światowej sławy dyrygenci, John Axelrod i Maestro Krzysztof Penderecki, tutorzy i eksperci ds. coachingu. Nad merytoryką, repertuarem i finałowym tournée czuwa specjalnie powołana Rada Orkiestry. Więcej informacji o Santander Orchestra można znaleźć na stronach www.santanderorchestra.comwww.facebook.com/SantanderOrchestra. 

On Board Ecco Network odpowiedzialna jest za strategię i realizację komunikacji public relations, a agencja Think Kong za działania w kanałach social mediach, w tym komunikację na Facebooku.

Projekt został pozyskany w drodze przetargu i realizowany jest na zlecenie Fundacji MyWay i Banku Zachodniego WBK. Za jego realizację odpowiada zespół konsultantów z działu komunikacji konsumenckiej i kultury, którym kieruje Aleksandra Lau. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj