Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Znamy najlepsze blogi Dolnego Śląska

Piąty, jubileuszowy konkurs na najlepsze blogi lokalnych internautów doczekał się rozstrzygnięcia. Podczas niedzielnego finału Blog Day 2015, który odbył się we wrocławskiej „Barbarze”, ogłoszono laureatów i wręczono nagrody.
O autorze
1 min czytania 2015-09-02

W kategorii „Moda i uroda” I miejsce zajął www.secondhanddandy.pl, na którym Dawid Tymiński prezentuje męskie stylizacje i radzi, jak ubierać się gustownie oraz stylowo. Z kolei w kategorii do której zgłosiło się najwięcej blogów tj. „Pasje i twórczość” zwyciężył blog www.kobietydokodu.pl, autorka – Anna Pietras – opisuje swoje doświadczenia związane z nauką programowania i dzieli się zdobytą wiedzą z tymi, którzy chcą rozpocząć przygodę z IT. W kategorii „Kulinaria” wygrał blog www.marycooking.pl. Autorka, Maria Romaszkan, opisuje kulturę i kuchnię Japonii przybliżając ze smakiem różne oblicza tego kraju. W kategorii „Dolny Śląsk” zwyciężył www.oldkafelstory.blogspot.com, na którym Magdalena Jarczewska prezentuje i opisuje odkryte we wrocławskich kamienicach kafle.

W głosowaniu internautów na ulubiony blog I miejsce przypadło www.codzienniefit.pl. Autorka strony, Martna Henning, która jest lekkoatletką pokazuje efekty swoich ćwiczeń i motywuje do prowadzenia zdrowego oraz aktywnego trybu życia.

Podczas finału Marta Dymek, autorka bloga www.jadlonomia.com oraz jedna z jurorek aktualnej edycji Blog Day, opowiedziała o tym, jak prowadzić skuteczną komunikację z czytelnikiem i zyskać rozgłos. Natomiast Monika Czaplicka, autorka bloga www.czaplicka.eu oraz fanpage’a „Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy”, przedstawiła błędy, których warto wystrzegać się w blogowaniu.

Każdy zwycięzca otrzymał pamiątkową statuetkę oraz bony zakupowe o wartości 500 złotych ufundowane przez CHR Pasaż Grunwaldzki, organizatora wydarzenia. Do tegorocznej edycji zgłoszono rekorodową liczbę blogów – 172.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach konkursu Blog Day 2015 realizowane jest badanie dolnośląskiej blogosfery mające na celu kompleksowe opisanie stron i działalności lokalnych autorów platform. Ankieta dostępna jest pod adresem.

Więcej informacji i szczegóły znajdują się na stronie oraz na Facebooku

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się