Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

YieldRiser – nowa spółka gwarantująca zwiększenie przychodów z emisji reklam dla Wydawców

YieldRiser to nowa spółka w portfolio funduszu KnowledgeHub, która rozpoczęła działalność operacyjną w maju 2015.
O autorze
1 min czytania 2015-09-03

YieldRiser zajmuje się optymalizacją przychodów z emisji reklam graficznych (display) sprzedawanych za pomocą systemów automatycznych (programmatic, SSP) na polskich stronach internetowych, z planami ekspansji zagranicznej.

Kieruje swoje usługi do Wydawców, którym oferuje zarządzanie i optymalizację sprzedaży automatycznej przy zastosowaniu kilku platform sprzedających. Korzysta m.in. z platform adexchange i platform SSP, konfiguruje i optymalizuje je pod konkretne witryny i rynki, na których te witryny funkcjonują. YieldRiser korzysta przy tym z kombinacji różnych technik optymalizacji ręcznej oraz autorskiej technologii zbudowanej w oparciu o projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (PO IG, Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki), aby osiągnąć najlepsze rezultaty optymalizacji przychodów Wydawców. Dodatkowo małym witrynom, które pracują na systemie Google AdSense, YieldRiser pozwoli zarabiać więcej dzięki przepięciu się do systemu Google DoubleClick AdExchange.

„Sprzedaż reklam z wykorzystaniem kanału programmatic systematycznie rośnie na całym świecie. YieldRiser wyszedł więc naprzeciw oczekiwaniom rynku, a przede wszystkim Wydawców, dając im profesjonalne narzędzia do lepszej sprzedaży powierzchni reklamowej. YieldRiser to również lata doświadczeń i ekspercka wiedza praktyków o tym, jak odpowiednio optymalizować kampanie reklamowe: stosować ceny minimalne, ustawiać reguły emisji, etc. Potrafimy zwiększyć przychody dla Wydawcy średnio o 30%, a w wielu przypadkach jest to nawet 80-100%. Dodatkowo, po przeanalizowaniu potencjału reklamowego witryny, możemy dać gwarancję na wzrost przychodów” – tłumaczy Marcin Woźniak, Prezes KnowledgeHub.

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej YieldRiser oraz w filmie objaśniającym działanie YieldRiser:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Źródło: YieldRiser