Darmowe rozmowy w Orange na kartę w kampanii Publicis

Dzięki Orange można rozmawiać za darmo do woli, ponieważ teraz w zestawie startowym otrzymuje się darmowe rozmowy w sieci, SMS-y oraz 1GB transferu internetowego. Do nowej oferty operatora przekonuje kampania z udziałem Roberta Górskiego zrealizowana przez agencję Publicis.
O autorze
1 min czytania 2015-09-07

Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji, Internecie oraz radiu.

„Wyjątkowość nowej oferty Orange to nie tylko darmowe rozmowy, lecz także duży pakiet transferu internetowego w ramach zestawu startowego, ale to właśnie na rozmowach skupiamy uwagę widza. Pomaga nam w tym Robert Górski w roli kioskarza i jego dowcipne, dwuznaczne dialogi, które prowadzi z klientami. Sprawdzony i popularny format pozwala w łatwy sposób przekazać zalety oferty Orange na kartę.” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director w agencji Publicis.

Spot telewizyjny przygotowany przez agencję Publicis obejrzą widzowie kanałów należących do stacji TVP, TVN i Polsat. Reklamy ukażą się także w serwisach internetowych. Spoty radiowe usłyszymy na antenie stacji: RMF, Drapacz Chmur, Radio ZET, Polskie Radio Program 3.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Magdalena Kaczor (Senior Copywriter), Wioletta Kucha (Junior Art Director), Monika Zaręba (Account Director), Magdalena Samek (Account Supervisor), Katarzyna Barczuk (Account Executive). Stronę klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Agnieszka Leśnarowska (Senior Brand Manager). Produkcją zajął się dom produkcyjny Lemon, postprodukcją Platige Image, a udźwiękowieniem Lunapark. Reżyserię powierzono Pawłowi Borowskiemu. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Initiative Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj