Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Uskrzydlona moda” – Galeria Wileńska ubiera Praskie Aniołki

10 września Galeria Wileńska po raz kolejny zaznacza swoje szczególne miejsce na warszawskiej Pradze – tym razem poprzez ubranie Praskich Aniołków w specjalnie zaprojektowaną kolekcję, wykreowaną przez młodych twórców z Wyższej Szkoły VIAMODA, znajdującej się na Pradze Północ.
O autorze
2 min czytania 2015-09-11

Aniołki autorstwa Marka Sułka zagościły u zbiegu ulic Ząbkowskiej i Targowej w 2010 roku. Artysta poprzez ich instalację w przestrzeni publicznej pragnął odnieść się do praskiej tradycji anioła stróża i wielu obecnych na Pradze od lat, malowniczych kapliczek. Obecnie Aniołków jest sześć, a opiekunem jednego z nich jest Galeria Wileńska.

– Teraz, w ramach naszej praskiej działalności i dobitnego podkreślania, że „Praga to nasze miejsce”, postanowiliśmy w porozumieniu z Markiem Sułkiem, twórcą Aniołków oraz we współpracy z Wyższą Szkołą VIAMODA, będącą Centrum Twórczego Rozwoju, ubrać Aniołki w dedykowane kolekcje według najnowszych trendów sezonu jesień-zima 2015/2016 – mówi Monika Lewczuk-Kuropaś, rzeczniczka Galerii. – To jeszcze bardziej zaznaczy naszą praską obecność i przywiązanie do kultywowania lokalnych tradycji, a także, mamy taką gorącą nadzieję, będzie świetną formą zabawy w przestrzeni publicznej i szansą na nadanie Praskim Aniołkom nowego życia – dodaje Monika Lewczuk-Kuropaś.

Anielska kolekcja zapowiada trendy

Stroje Aniołków mają być zapowiedzią najnowszych modowych trendów, co ma też podkreślić twórcze zaangażowanie Galerii Wileńskiej w kreowanie własnego stylu młodych, dynamicznych wielbicieli Pragi. Każde unikalne ubranko dla Aniołka zostało zaprojektowane pod wymiar, a oryginalne dodatki stworzone przez studentów Wyższej Szkoły VIAMODA stanowią ciekawe uzupełnienie komercyjnej oferty Galerii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Tworząc akcję inspirowaliśmy się światowym trendem ubierania małych i dużych form miejskich. Bruksela bawi się wyszukiwaniem coraz to nowych strojów swojego Manneken Pis, Sztokholm ubiera Żelaznego Chłopca, Nowy York – byka przed budynkiem giełdy, a w Łodzi wystylizowaliśmy Misia Uszatka. W ten popularny nurt street artu chcemy wpisać również warszawską Pragę, najbardziej klimatyczną ze stołecznych dzielnic – mówi Magdalena Wieczorek z MOMA CREATIVE, agencji odpowiedzialnej za koncepcję akcji.

Praga to nasze miejsce

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Galeria Wileńska od lat czynnie uczestniczy w życiu Pragi i angażuje się w szereg działań, prowadzonych na prawym brzegu Wisły. Organizuje warsztaty edukacyjne m.in. przy współpracy ze Stowarzyszeniem Q Zmianom i innymi partnerami wywodzącymi się z Pragi, udostępnia przestrzeń pod wystawy fotograficzne, cyklicznie prowadzi wspólne działania z Teatrem Powszechnym, Kinem Praha, Warszawskim Ogrodem Zoologicznym i wieloma innymi instytucjami.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Galeria Wileńska wspiera również inicjatywy kulturalne – włącza się w lokalne imprezy, organizowane przez Urząd Dzielnicy Praga Północ – Jarmark Floriański, Noc Pragi, Praskie lato. Kwartalnie wydaje również Magazyn Wileńska, stanowiący unikalne połączenie tematyki o modzie i stylach z treścią dotyczącą życia warszawskiej Pragi. Ideą periodyku jest zbudowanie trwałej więzi z mieszkańcami i miłośnikami prawego brzegu Wisły.

W ostatnim czasie centrum handlowe Warszawa Wileńska przeszło znaczące zmiany: powstała nowoczesna strefa restauracyjna, oferta została poszerzona (m.in. o nowe marki i unikalne usługi), odświeżono też wystrój. Te działania miały na celu podniesienie standardu obiektu, a ich zwieńczeniem było przemianowanie na „Galerię Wileńską” oraz wprowadzenie nowej, rozbudowanej kampanii wizerunkowej „Praga – moje miejsce”.