GoldenSubmarine dla akcji #SOSKarpaty

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine po raz kolejny wspiera działania WWF Polska. Tym razem agencja opracowała strategię komunikacji i koncept kreatywny akcji #SOSKarpaty, której celem jest ocalenie polskiej części Karpat.
O autorze
1 min czytania 2015-09-11

GoldenSubmarine odpowiada za realizację działań komunikacyjnych akcji w Internecie. SOS Karpaty to projekt WWF Polska i Fundacji Dziedzictwa Przyrodniczego.

W apelu WWF Polska i Fundacji Dziedzictwa Przyrodniczego znalazło się pięć postulatów: uznajmy stare drzewa za pomniki przyrody, wzmocnijmy ochronę stref przypotokowych, ocalmy ponad stuletnie drzewostany, stwórzmy prawdziwe strefy bez dróg, domagamy się przyspieszenia prac nad utworzeniem Turnickiego Parku Narodowego. Każdy może podpisać petycję na przygotowanym przez GoldenSubmarine landingpage karpaty.wwf.pl.

„Akcja SOS Karpaty jest początkiem wieloletniego programu dla polskich Karpat, który obejmie również inne problemy związane z ochroną karpackiej przyrody. Zachęcamy wszystkich mieszkańców Polski, do tego, aby stali się strażnikami Karpat. Teraz każdy może wziąć udział w tej niezwykle ważnej akcji. Ocalmy Puszczę Karpacką, bo takich miejsc, oprócz Puszczy Białowieskiej, w Polsce praktycznie już nie ma” – mówi Paweł Średziński z WWF Polska.

Puszcza Karpacka to jeden z ostatnich dzikich lasów w Europie. Jej drzewa, których nie zasadził człowiek, giną pod piłami. Wraz z ich wycięciem giną tysiące gatunków grzybów, porostów, mchów, roślin naczyniowych, owadów, płazów, gadów, ptaków i ssaków.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dzięki aplikacji Serce dla Puszczy, zaszytej w serwisie i dostępnej po podpisaniu petycji, internauci mogą zostawić swój wirtualny ślad poparcia #SOSKarpaty i zachęcić do tego znajomych. Na karpaty.wwf.pl użytkownicy znajdą także informacje na temat problemu, z którym borykają się Karpaty, a także zobaczą „drzewo życia”, które w symboliczny sposób pokazuje, że drzewostan jest domem i pożywieniem dla wielu zwierząt.

„Ten projekt od początku był bardzo bliski naszemu sercu, bowiem dotykał spraw fundamentalnych. Dotyczy przyrody, a więc wspólnego dla nas wszystkich domu. Przed nami kolejne kroki i przede wszystkim kolejne podpisy pod petycją na rzecz ratowania dzikich Karpat” – dodaje Mateusz Ciećwierski, senior account manager w GoldenSubmarine.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Akcja wspierana jest działaniami reklamowymi w mediach społecznościowych oraz PR.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się