Marcin Ruciński nowym Dyrektorem Sprzedaży w Tech Data Polska

Mając wieloletnie doświadczenie w sprzedaży w takich segmentach jak Retail, SMB czy E-commerce, a także na polu zarządzania zespołem i strategią, Marcin Ruciński od września b.r. pełni funkcję Dyrektora Sprzedaży u czołowego dystrybutora IT–Tech Data Polska. Poprzednio związany był z firmą ABC Data.
O autorze
1 min czytania 2015-09-18

Szeroka znajomość rynku dystrybucyjnego oraz silne zorientowanie na sprzedaż zadecydowały o podjęciu współpracy z międzynarodowym koncernem. „Po latach pracy w jednej firmie przyszedł naturalny czas na zmianę. Przy dokonywaniu wyboru bardzo istotnym czynnikiem była możliwość poznania zasad pracy w międzynarodowej korporacji i nabycia nowych doświadczeń na tym polu” – mówi Marcin Ruciński.

Przed nowym Dyrektorem stoi wiele wyzwań, takich jak zwiększenie efektywności sprzedaży, wzrost ilości aktywnych klientów jak i poziomu obsługi partnerów.

Marcin Ruciński chce skupić się m.in. na rozwoju kanału SMB i Corporate, wzmocnić pozycję Tech Daty w kanale Retail & E-commerce oraz poprawić kontakt i relacje z partnerami.

Obowiązki Dyrektora Sprzedaży to działania z pogranicza różnych obszarów firmy. Nowa postać w szeregach Tech Data to zapowiedź podniesienia jakości również w zakresie rozwoju nowych kanałów sprzedaży usług jaki i poszerzenia oferowanego asortymentu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj