Osobą odpowiedzialną za strategię i zarządzanie działem interaktywnym YOHO jest Patrycja Andrzejewska, pełniąca wcześniej funkcję Project Managera i Social Media Managera. – Bardzo wierzymy w siłę Internetu, doceniamy jego stale powiększające się możliwości – twierdzi P. Andrzejewska. – Postanowiliśmy powiększyć zespół i rozszerzyć zakres usług. Nasza oferta, poza projektowaniem serwisów internetowych, gier i aplikacji mobilnych, obejmuje także marketing w wyszukiwarkach, motion design oraz działania w sferze social media. Stworzenie nowej marki było konsekwencją szeroko zakrojonych działań marketingowych.
Patrycja Andrzejewska pracuje w branży e-reklamowej od 6 lat. Obecnie jest w trakcie pracy nad doktoratem z Social Media i Marketingu Interaktywnego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024