W ramach globalnej umowy zawartej między firmą Heineken a UEFA, WARKA towarzyszyć będzie sportowym emocjom kibiców przed telewizorami i na stadionie.
Wraz ze startem kolejnego sezonu piłkarskich rozgrywek firma Heineken NV – większościowy udziałowiec w Grupie Żywiec ogłasza decyzję o sponsorowaniu Ligi Europejskiej UEFA. Filarem tego partnerstwa jest dobrze znana europejska marka firmy Heineken – Amstel. Jednak umowa zawarta z UEFA umożliwia różnym krajom aktywację własnych marek lokalnych z portfolio Heinekena (poczynając od rozgrywek fazy grupowej).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
To unikalne podejście firmy HEINEKEN do sponsoringu pozwala na realizację działań marketingowych precyzyjnie dopasowanych do lokalnych uwarunkowań oraz na bardziej adekwatne podejście biznesowe wobec poszczególnych rynków. W Polsce rozgrywkom Ligi Europy UEFA towarzyszyć będzie właśnie marka WARKA.
– Warka to jedno z najpopularniejszych piw, które od lat towarzyszy swoim konsumentom w zainteresowaniu najpopularniejszą dyscypliną sportu w Polsce. Najpierw jako sponsor poznańskiego „Kolejorza” i innych drużyn klubowych, następnie jako sponsor Ekstraklasy, a później także Reprezentacji Narodowej – przypomina Tomasz Król, marketing manager WARKA. – Liga Europy UEFA to jedno z największych sportowych wydarzeń na świecie, a mecze czołowych klubów europejskich to widowisko sportowe na najwyższym poziomie. Takie partnerstwo odpowiada ambitnym planom rozwojowym WARKI i jest korzystne dla obu stron. Dzięki swojej skali Warka będzie popularyzowała Ligę Europejską UEFA w Polsce i znów będzie towarzyszyć konsumentom w przeżywaniu piłkarskich emocji – podkreśla Król.
Zawarta umowa sponsoringowa plasuje firmę HEINEKEN w roli kluczowego gracza europejskiej klubowej piłki nożnej. Flagowa marka Heineken® jako partner Ligi Mistrzów UEFA oraz duża marka lokalna (w Polsce Warka) jako partner Ligi Europy UEFA wiodą prym w głównych pucharowych turniejach piłkarskich na kontynencie europejskim.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing