Kolejna konferencja Bluerank w siedzibie Google

Obecnie każda firma, która chce zostać liderem w swojej branży, powinna interesować się najnowszymi trendami. Tematem, którym aktualnie interesuje się większość marketerów jest mobile. Dobre praktyki w tym zakresie przedstawią specjaliści Bluerank 21 września w siedzibie Google w Warszawie.
O autorze
1 min czytania 2015-09-18

To kolejne wydarzenie realizowane przez Bluerank w siedzibie Google. Zgodnie z agendą, pierwsza część konferencji będzie poświęcona najnowszym trendom, inspiracjom oraz dobrym praktykom w zakresie mobile. Natomiast druga część konferencji przybliży kwestię optymalizacji kampanii Paid Search ze szczególnym uwzględnieniem dużych kont.

– Celem konferencji jest edukacja rynku i wymiana doświadczeń naszych specjalistów z osobami, które chcą rozwijać biznes online i budować przewagę konkurencyjną w tym zakresie. Każdy realizowany przez nas projekt jest wyzwaniem w kwestii nie tylko osiągnięcia wysokich wyników, ale przede wszystkim zaspokojenia potrzeb klienta oraz wprowadzania innowacyjnych rozwiązań – mówi Zbigniew Nowicki, Managing Director, Bluerank.

Zasługuje na uwagę fakt, że podczas konferencji wystąpią wyłącznie specjaliści z Bluerank, którzy na co dzień zajmują się rozwijaniem strategii obecności marek w Internecie, optymalizacją kampanii reklamowych oraz obsługą klienta.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj