Site kampanijny House AW15/16 od Zjednoczenia

House nowy sezon zaczyna od kampanii wizerunkowej ON OFF. W kontynuacji wcześniejszego konceptu muzycznej podróży, nowa kolekcja zaprezentowana tym razem zostaje na tle bajkowej Islandii. Za realizację strony kampanijnej odpowiedzialne jest Zjednoczenie.
O autorze
0 min czytania 2015-09-23

Motywem przewodnim kampanii niezmiennie pozostają wpisane w charakter marki muzyka i autentyczność. W kolekcji pojawia się także sporo denimowych stylizacji, podkreślonych ukazanym w dwóch kampanijnych filmach lifestylem. Muzyczny aspekt przejawia się w motywie ON, eksplorującym lokalne, spontanicznie organizowane koncerty – z założenia kameralne wydarzenia, przeradzające się jednak w istotne muzyczne eventy. Młodzieżowa autentyczność znajduje swoje odbicie w części OFF – poszukiwaniu spokoju po szalonych, imprezowych wyprawach w otoczeniu natury.

Zjednoczenie odpowiada za koncept, projekt i wdrożenie strony kampanijnej, łączącej oba filmy we wspólną formę. Nowoczesna, intuicyjna strona skupia całą uwagę na materiałach sesyjnych i filmach, pozwalając na wygodne zapoznanie się z nimi także w wersji mobilnej. Na stronie nie zabrakło także quickshopów, pozwalających na szybki zakup prezentowanych w kampanii modeli ubrań.