Prudential z zamkniętą listą domów mediowych zaproszonych do przetargu

Prudential zorganizował przetarg na obsługę planowania i zakupu mediów. Do udziału zaproszono cztery domy mediowe, a lista oferentów jest już zamknięta.
O autorze
0 min czytania 2015-09-25

Na zdjęciu: Abhishek Bhatia, prezes zarządu Prudential Polska | fot. materiały prasowe 

Prudential poinformował o przetargu rozpisanym na obsługę mediową. Do udziału zaproszono cztery domy mediowe, a wynik przetargu zostanie podany zainteresowanym do końca tego roku. W przetargu znalazł się SMG Starcom, obecnie obsługujący ubezpieczyciela oraz Universal McCann, Optimum Media OMD i Maxus. Prudential nie podaje wysokości budżetu na wydatki mediowe. Zakres planowania i zakupu mediów obejmować ma wszystkie media typu offline i online, a zwycięzca przetargu rozpocznie swoją pracę dla Prudential od stycznia 2016r.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj