Liquid (MEC) wspiera w mediach społecznościowych akcję #HandsOn Nestlé FITNESS

Nestlé FITNESS prowadzi w mediach społecznościowych kampanię #HandsOn promującą profilaktykę raka piersi. MEC dba o oprawę kreatywną i mediową akcji.
O autorze
0 min czytania 2015-09-28

W mediach społecznościowych ruszyła kampania promująca profilaktykę raka piersi prowadzona przez markę Nestlé FITNESS. Marka we współpracy z blogerami zachęca kobiety do badania piersi. Polska odsłona kampanii rozgrywa się w internecie, m.in. na fanpage’ach na Facebooku, czy Instagramie. Użytkowniczki mediów społecznościowych zachęcane są do publikowania selfie z ręką na piersi i hashtagiem #HandsOn. Liquid, część kreatywna MEC, do współpracy przy promocji akcji zaprosił blogerów – m.in. Maffashion oraz Wujaszka Liestyle*, który na potrzeby projektu #HandsOn przygotował specjalną sesję zdjęciową. Za strategię komunikacji i polskie elementy kreacji kampanii #HandsOn Nestlé Fitness odpowiada Liquid. Media do kampanii planuje MEC.