Rusza kampania dla CCC od OS3

OS3 rozpoczęło realizację intensywnej kampanii online dla marki CCC. Działania obejmują promocję nowej kolekcji marek Lasocki oraz Sprandi.
O autorze
1 min czytania 2015-09-28

Agencja odpowiada za zaplanowanie i realizację kampanii wizerunkowej nowej kolekcji CCC jesień/zima 2015. Do zadań OS3 należała strategia oraz kreacja kampanii (w tym interaktywne formy video, banery, mailingi).

Realizowana przez agencję strategia, ma na celu zaprezentowanie dwóch kolekcji – z jednej strony szyk i elegancję skórzanych butów Lasocki, z drugiej zaś wygodę markowych butów sportowych Sprandi. W realizacji kampanii wykorzystano materiały reklamowe z Top Modelką Anją Rubik i jej mężem Sashą Knezevicem.

Agencja jest odpowiedzialna również za obsługę marki CCC na platformach Facebook i Instagram,. Komunikacja została podzielona na trzy kategorie tematyczne – produkt, lifestyle oraz fashion.

Dodatkowo agencja uruchomiła również kanał na portalu Youtube.com, który systematycznie będzie rozwijany o nowe materiały video. Obecnie na kanale można zobaczyć m.in. spoty reklamowe z paryskiej sesji Anji Rubik dla jesienno-zimowej kolekcji marki CCC.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania jest pierwszym elementem planu uaktywnienia marki CCC w sieci.

Słuchaj podcastu NowyMarketing