Rozbudź w sobie e-marketera

Rozbudź w sobie e-marketera
Ponad 20 kierunków z zakresu e-commerce i nowoczesnej komunikacji w sieci zaoferują w nadchodzącym roku akademickim uczelnie w największych polskich aglomeracjach. Na mapie kierunków widać też te, które stały się lokalnymi liderami, od lat zbierającymi komplet zainteresowanych.
O autorze
2 min czytania 2015-09-28

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Kierunki związane z e-biznesem, e-marketingiem i komunikacją w sieci na dobre wpisały się w oferty uczelni wyższych. Od kilku lat lokalnie widać już liderów, których oferta programowa okrzepła i cieszy się niezmiennym zainteresowaniem ze strony kolejnych roczników absolwentów. Szczególną aktywność w tym obszarze widać szczególnie w stolicy Małopolski, która od lat staje się kuźnią wielu innowacyjnych kierunków w obszarze komunikacji. W tym roku na mapie podnoszenia e-kompetencji pojawiło się kilka ciekawych propozycji – szczególnie we Wrocławiu czy Poznaniu. Edukacyjnym standardem stało się także angażowanie wykładowców praktyków do prezentacji poszczególnych obszarów tematycznych. Najpowszechniejsze na rynku są tzw. ogólne kierunki z obszaru marketingu internetowego, prezentujące swoisty przekrój narzędzi i możliwości, jakie niesie biznesowi ta dyscyplina komunikacji. Widać także próby tworzenia studiów nieco bardziej wyspecjalizowanych – dot. meandrów mediów społecznościowych czy prowadzenia biznesu w sieci.

Zauważalny jest także trend wykorzystywania systemów do kształcenia zdalnego. Dzięki studiom w formule blended learning ogranicza się liczbę uczelnianych zjazdów na rzecz zajęć realizowanych w formie wykładów i ćwiczeń za pomocą platformy e-learningowej. Być może jest to trend, w jakim coraz bardziej będą zmierzać polskie uczelnie. Co ciekawe, aktualnie wykorzystują go Wyższe Szkoły Bankowe i Wyższa Szkoła Europejska im. J. Tischnera w Krakowie.

Gdzie studiować podyplomowo e-marketing?

Wrocław

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Uniwersytet Ekonomiczny – Zarządzanie Projektami E-commerce – 188 godz.
Wyższa Szkoła Handlowa – Manager E-commerce – 160 godz.
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu – E-commerce 360° – 176 godz.
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu – Social media manager – 176 godz.

Poznań

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Collegium Da Vinci – Nowy marketing – 184 godz.
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu – Biznes w internecie (blended learning) – 180 godz.
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu – Innowacyjny e-marketing (blended learning i studia tradycyjne) – 182 godz.
Wyższa Szkoła Handlu i Usług w Poznaniu – Marketing internetowy – brak danych

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kraków

Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie – Marketing internetowy – 198 godz.
Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie – Social Media & Content Marketing – 181 godz.
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie – Menedżer e-commerce (blended learning) – brak danych
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie – E-marketing (blended learning) – brak danych
Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego – E-marketing – w 3 specjalnościach – 200 godz.
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie – Akademia komunikacji internetowej– 180 godz.

Aglomeracja Katowicka

Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie – Innowacyjny e-marketing (blended learning) – 180 godz. 

Trójmiasto

Uniwersytet Gdański – Biznes elektroniczny – 182 godz.
Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu w Gdyni – Marketing i PR w internecie – 180 godz.
Uniwersytet SWPS – Sopot – Nowe media i marketing społecznościowy – 196 godz.

Łódź

Społeczna Akademia Nauk w Łodzi – Menedżer social media – 180 godz.

Warszawa

Szkoła Główna Handlowa – Marketing internetowy – 168 godz.
Akademia Leona Koźmińskiego – Marketing internetowy – 184 godz.
Uniwersytet SWPS – Warszawa – Social media – 181 godz.
Uczelnia Łazarskiego – E-marketing – 196 godz.

Jedna godzina odpowiada 45 minutom, czyli jednostce dydaktycznej. Prezentowane dane mają charakter poglądowy i nie stanowią oferty w sensie prawa handlowego; dotyczą oferty zamieszczanej na stronach uczelni na rok akademicki 2015/2016, rozpoczynającej się w semestrze zimowym. Mają jedynie charakter informacyjno-edukacyjny. Nie stanowią również jakiejkolwiek próby rankingowania kierunków. Zapis “brak danych” oznacza niemożność znalezienia informacji na ten temat. Research przeprowadzono między 1 a 20 lipca 2015 roku. W przypadku kierunków z informacją „brak danych” zaktualizowano 6 sierpnia 2015 roku.