Czy kreatywność się opłaca?

Hungry Castle, Eduardo Marques, David Shanks i inni prelegenci 5. edycji Cannes Lions Imagination Day - uważają, że odpowiedź brzmi: „tak”. O tym jak ważna w pracy w branży kreatywnej jest sama kreatywność, opowiedzą w trakcie seminariów, które odbędą się 29 października w Multikinie Złote Tarasy.
O autorze
1 min czytania 2015-09-29

Tego samego dnia wieczorem w wybranych 11 miastach Polski, wyświetlony zostanie pokaz najciekawszych filmów reklamowych, nagrodzonych w trakcie tegorocznego festiwalu Cannes Lions. Organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Seminaria

Pierwsza część wydarzenia, odbędzie się w Złotych Tarasach w godz.: 9.00 – 17.00. W tym czasie będzie można wysłuchać prelekcji dyrektorów kreatywnych największych reklamowych agencji sieciowych (Fabio Seidl z Leo Burnett, Jaime Mandelbaum z Y&R) i niezależnych (Eduardo Marques z 180LA, David Shanks z Oliver), strategów (Joanna Bakas) i artystów (Hungry Castle, Görkem Şen). Wielu z nich to twórcy wielokrotnie nagradzani na międzynarodowych festiwalach. Prelegenci opowiedzą o tym jak ważna w ich zawodowej drodze była i jest kreatywność i jak niestandardowe rozwiązania mogą wpływać na rozwój biznesu.

Pokaz reklam

Tego samego dnia wieczorem, o godz. 19.30 odbędzie się pokaz najlepszych reklam świata Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. W tym roku „Cannes w pigułce” będą mogli obejrzeć fani reklam w sieci kin Multikino, w 11 miastach Polski: Warszawa (Złote Tarasy i Ursynów), Katowice, Kraków, Poznań, Wrocław, Łódź, Gdańsk, Lublin, Rzeszów, Bydgoszcz, Olsztyn. Wydarzenie kierowane jest do wszystkich entuzjastów dobrej reklamy, zarówno do tych biorących udział w procesie kreatywnym, jak i tych, którzy na co dzień oglądają jego efekty.

O Cannes Lions

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Festiwal Cannes Lions to największe i najbardziej prestiżowe wydarzenie branży reklamowej na świecie. Co roku, o statuetki przyznawane przez autorytety środowiska komunikacji kreatywnej, walczy kilkadziesiąt tysięcy kampanii reklamowych.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: K2, Starcom Mediavest Group, Multikino Media
Partnerzy: AMS, Fotolia
Współpraca: Hopa Studio
Partner Pokazu: Coca-Cola, Sommersby
Patroni medialni: Nowy Marketing, FUTU, Wyborcza.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się