System w czasie rzeczywistym wykorzystuje informacje pogodowe dostępne w sieci i warunkuje nimi treść emitowanej w danym momencie, reklamy. Emisja komunikatu, którym zarządza MyLED logicznie dopasowana jest do pogody.
System posiada funkcję geolokalizacji, która z kolei pozwala na selekcję ekranów LED wg potrzeb danej kampanii, np. w pobliżu punktów sprzedaży. W ofercie przekłada się to na selekcję nośników, pod kątem konkretnych grup docelowych. System integruje kilkaset ekranów LED w skali kraju, co daje szeroki wybór, oraz istotny zasięg dynamicznej kampanii OOH.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Zasięg, geolokalizacja, czy warunkowanie kampanii pogodą to ciekawe, oraz ekonomiczne rozwiązania dla wielu marek i firm, ale równie ważną funkcjonalnością MyLED jest możliwość interakcji, polegająca na angażowaniu odbiorcy w kampanie – mówi Grzegorz Śliwa, CEO MyLED.
Angażowanie odbiorcy polega – między innymi – na wykorzystywaniu w czasie rzeczywistym, treści generowanych przez odbiorców na stronach internetowych lub w Social Mediach. Przykładem takiej kampanii jest tegoroczna, wspólna realizacja MyLED i Rossmann z okazji Walentynek. W kampanii na ekranach LED – w czasie rzeczywistym wykorzystywany był content, którym było zdjęcie i życzenia przygotowywane przez uczestników zabawy na stronie internetowej.
System MyLED działa na polskim rynku reklamy DOOH od ponad roku. Pozwala na planowanie, realizację i kontrolę kampanii DOOH. Generuje po niej raport post-buy, oraz szczegółowe statystyki na temat realizacji.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing