Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Mamy serce do akcji z sercem – Pomoc Mierzona Kilometrami na mecie!

Podczas tegorocznej akcji Pomoc Mierzona Kilometrami, ponad 800 tysięcy Polaków, udowodniło, że ma serce do pomagania!
O autorze
2 min czytania 2015-09-29

W trzy miesiące uczestnicy PMK biegając, spacerując, jeżdżąc na rolkach, na rowerach, a także uprawiając sport na wózkach inwalidzkich przemierzyli ponad 115 milionów kilometrów, aby zebrać milion złotych dla podopiecznych Fundacji TVN Nie jesteś sam!

W niedzielę 27 września, podczas 37. PZU Maratonu Warszawskiego, miał miejsce Wielki Finał już trzeciej edycji akcji społecznej T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami. W sportowej atmosferze, która przez cały dzień towarzyszyła uczestnikom maratonu i odwiedzającym specjalną strefę akcji, przekazany został milion złotych dla podopiecznych Fundacji TVN nie jesteś sam. Trzy miesiące trwania akcji pokazały, że sportowa pasja, mobilna technologia oraz przyświecający uczestnikom szczytny cel to iście wybuchowa mieszanka.

Począwszy od 20 czerwca br. tysiące osób w Polsce dołączyło do drużyny aktywnie pomagających, rejestrując swoje treningi za pomocą aplikacji Endomondo i dzięki swojemu zaangażowaniu udowodnili, że robiąc coś dla siebie jednocześnie można pomagać innym! Dzięki temu, wspólnie udało się pokonać ponad 115 milionów kilometrów – to więcej, niż wynosi średnia odległość Wenus od Słońca! Imponujący wynik potwierdza, że akcja cieszy się coraz większą popularnością, a Polacy są coraz bardziej aktywni sportowo.

– To niebywałe, jak z roku na rok przybywa uczestników naszej akcji, którzy chcą pomagać innym. Każda z osób, która dołączyła do drużyny aktywnie pomagających, dziś może czuć dumę i ogromną satysfakcję, ponieważ przekazanie trzeciego już miliona złotych dla niepełnosprawnych ruchowo dzieci to nasz wspólny sukces! Pozytywne emocje i ogromne zaangażowanie ze strony setek tysięcy uczestników, motywują nas do dalszego działania. Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy włożyli całe swoje serca w tę akcję – wspólnie pokazaliśmy, że pomaganie jest super! – mówi Adam Sawicki, Prezes T-Mobile Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przez trzy miesiące i osiem etapów akcji T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami do podejmowania aktywności oraz zbierania kolejnych kilometrów zagrzewali uczestników najlepsi sportowcy i znane polskie gwiazdy. Robert Korzeniowski, Aleksandra Goss, Zbigniew Bródka, Rafał Wilk, Rafał Maślak, Przemek Cypryański, Joanna Jabłczyńska, Monika Kuszyńska, Beata Sadowska, Anna Lewandowska oraz Anna Dec – to właśnie oni dawali z siebie wszystko, aby ofiarować uczestnikom akcji jeszcze więcej motywacji do działania zarówno podczas wakacyjnych wydarzeń wspierających akcję, jak i na Wielkim Finale.

„Dzięki akcji T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami, podopieczni naszej fundacji po raz trzeci otrzymają tak cenne dla nich wsparcie. To fantastyczne, że ruszając się i dbając o własne zdrowie, możemy jednocześnie pomagać dzieciom niepełnosprawnym ruchowo. Cały milion złotych zostanie przeznaczony na remont Kliniki Rehabilitacji Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi.” – mówi Anna Maruszeczko z Fundacji TVN Nie jesteś sam.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W zbieraniu kilometrów pomagali również partnerzy akcji: Endomondo, Telewizja TVN, Radio RMF, Grupa Onet oraz firma Sony, producent smartfona Xperia Z3.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Informacje o przebiegu akcji można znaleźć na stronie internetowej oraz na Facebooku.