Discovery integruje funkcję marketingu

Discovery Networks CEEMEA (Europa Środkowo-Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka), oddział Discovery Communications, największego nadawcy płatnej telewizji na świecie, poinformował o powołaniu Macieja Tkacza na stanowisko Dyrektora Marketingu w Europie Środkowej.
O autorze
1 min czytania 2015-10-06

Z końcem września b.r. stanął on na czele zintegrowanego zespołu komunikacji połączonego portfolio Discovery i Eurosport, raportując bezpośrednio do Olgierda Dobrzyńskiego, prezesa Discovery i Eurosport na Europę Środkową.

Na nowoutworzonym stanowisku, Maciej Tkacz będzie odpowiedzialny za rozwój biznesowych strategii marketingowych i komunikacyjnych w regionie, wspierających rozwój flagowych marek nadawcy, takich jak Discovery Channel, TLC i Eurosport. Będzie on całościowo nadzorował komunikację marketingową, on-air, digital oraz działania B2B, realizując podejście 360°.

Tworząc nowe stanowisko Dyrektora Marketingu na region Europy Środkowej, zależało nam przede wszystkim na zapewnieniu holistycznego podejścia do działań komunikacyjnych i współpracy z naszymi partnerami biznesowymi. Jestem przekonany, że Maciej wniesie świeże spojrzenie do naszego biznesu oraz przyczyni się do dalszego rozwoju naszych marek na rynku polskim, węgierskim, czeskim i słowackim. – powiedział Olgierd Dobrzyński, VP, Country Manager Central Europe Discovery Networks CEEMEA & Eurosport.

Maciej Tkacz posiada 14-letnie doświadczenie menedżerskie w branży FMCG (Procter & Gamble), obejmujące nadzór nad działaniami prowadzonymi na ponad 50 rynkach Europy, Azji, Bliskiego Wschodu i Afryki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing