Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tomasz Stańko, Anna Maria Jopek i Radzimir Dębski ambasadorami apartamentów Cosmopolitan Twarda 4

Tacit Investment rozpoczyna kampanię wizerunkową budynku apartamentowego Cosmopolitan Twarda 4. Działania mają na celu wzmocnienie świadomości marki Cosmopolitan Twarda 4. Jej ambasadorami zostali Tomasz Stańko, Anna Maria Jopek i Radzimir Dębski. Komunikacja obejmie prasę oraz Internet.
O autorze
1 min czytania 2015-10-07

Cosmopolitan Twarda 4 reprezentuje kategorię światowej klasy prestiżowych budynków apartamentowych i obecnie jest jedynym funkcjonującym budynkiem tego typu w Warszawie. Kampania wizerunkowa opiera się na komunikacji wykorzystującej ambasadorów, którzy wpisują się kosmopolityczny charakter budynku. Do współpracy zaangażowano polskich artystów o międzynarodowej renomie – Tomasza Stańkę, Annę Marię Jopek i Radzimira Dębskiego. 

Cosmopolitan jest budynkiem będącym odzwierciedleniem nowoczesnego i aktywnego stylu życia na najwyższym poziomie w samym sercu dużego miasta. Został stworzony dla ludzi, którzy sami decydują o swoim życiu, szukają inspiracji w sztuce, muzyce czy architekturze.  Żyją w ciągłym ruchu, nieustanie podróżują, czują się związani z kulturą i sztuką całego świata. Takimi ludźmi są właśnie Tomasz Stańko, Anna Maria Jopek oraz Radzimir Dębski i dlatego zaprosiliśmy ich do współpracy z nami” – powiedziała Karolina Kaim, prezes Tacit Investment.

Działania obejmą media internetowe i drukowane – m.in. dzienniki oraz czasopisma biznesowe i lifestyle’owe. Kampania wystartowała w pierwszych dniach października i potrwa do początku listopada.  Strategię komunikacji i koncepcję kreatywną przygotowała agencja VA Very Advertising, za wykonanie layoutów do prasy odpowiada agencja Change, a kreację do mediów internetowych przygotowała agencja CENTRAL PARK. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy STARCOM.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj