Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pozytywne Obroty – nakręcone na bezpieczną jazdę

Podczas jazdy na rowerze pamiętaj o bezpieczeństwie. Opowiadają o tym „Pozytywne Obroty”, film zrealizowany przez firmę Skandia Życie TU S.A. we współpracy z GoldenSubmarine. Krótkie wideo efektownie łączy realne ujęcia z animacjami, oglądanymi przez widza… bezpośrednio na kręcących się kołach.
O autorze
1 min czytania 2015-10-23

Film „Pozytywne Obroty” przygotowany został na zakończenie tegorocznej edycji akcji społecznej „Pozytywne Obroty” organizowanej przez firmę Skandia. Promuje ogólne zasady bezpieczeństwa w trakcie jazdy na rowerze. Przedstawia cztery podstawowe reguły, o których powinien pamiętać każdy, wybierający się na przejażdżkę. Szczególnie teraz, kiedy na dworze wcześnie robi się ciemno.

Akcja krótkiego wideo toczy się nocą, na poznańskich ulicach. Jego bohaterka, ubrana w specjalne odblaski, przejeżdża przez słabiej lub lepiej oświetlone przestrzenie, zatrzymuje się na skrzyżowaniach, z uwagą mija stojące pojazdy. Cały czas przypominając nam o tym, aby na drodze być widocznym, skoncentrowanym, ostrożnym i odpowiedzialnym.

Ujęcia jadącej bohaterki dopełniają efektowne wizualnie animacje, wyświetlane bezpośrednio na kołach jej roweru. Dzięki zainstalowanemu na nich urządzeniu Monkey Light Prodo, przenosimy się w świat przesympatycznego „pikselowego” mopsa. Ten, niczym Super Mario ze starych gier komputerowych, przeżywa swoje przygody, wykonuje zadania i zbiera specjalne punkty.

Tegoroczna edycja „Pozytywnych Obrotów” koncentrowała się na bezpieczeństwie. Choć sezon rowerowy już dobiega końca, dzięki filmowi możemy przypominać o ważnych zasadach przez cały rok. – mówi Agnieszka Książek – Dyrektor Marketingu Skandii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Po obejrzeniu filmu, widz może zapoznać się szerzej z przedstawionymi regułami i poznać bliżej jego bohatera. Fantazyjną, „pikselową” infografikę znaleźć można na stronie.

Za przygotowanie filmu, infografiki oraz animacji wykorzystanej na kołach rowerzystki odpowiadała agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. Realizacją nagrania zajęła się firma ThePolaks.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się