Film „Pozytywne Obroty” przygotowany został na zakończenie tegorocznej edycji akcji społecznej „Pozytywne Obroty” organizowanej przez firmę Skandia. Promuje ogólne zasady bezpieczeństwa w trakcie jazdy na rowerze. Przedstawia cztery podstawowe reguły, o których powinien pamiętać każdy, wybierający się na przejażdżkę. Szczególnie teraz, kiedy na dworze wcześnie robi się ciemno.
Akcja krótkiego wideo toczy się nocą, na poznańskich ulicach. Jego bohaterka, ubrana w specjalne odblaski, przejeżdża przez słabiej lub lepiej oświetlone przestrzenie, zatrzymuje się na skrzyżowaniach, z uwagą mija stojące pojazdy. Cały czas przypominając nam o tym, aby na drodze być widocznym, skoncentrowanym, ostrożnym i odpowiedzialnym.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Ujęcia jadącej bohaterki dopełniają efektowne wizualnie animacje, wyświetlane bezpośrednio na kołach jej roweru. Dzięki zainstalowanemu na nich urządzeniu Monkey Light Prodo, przenosimy się w świat przesympatycznego „pikselowego” mopsa. Ten, niczym Super Mario ze starych gier komputerowych, przeżywa swoje przygody, wykonuje zadania i zbiera specjalne punkty.
Tegoroczna edycja „Pozytywnych Obrotów” koncentrowała się na bezpieczeństwie. Choć sezon rowerowy już dobiega końca, dzięki filmowi możemy przypominać o ważnych zasadach przez cały rok. – mówi Agnieszka Książek – Dyrektor Marketingu Skandii.
Po obejrzeniu filmu, widz może zapoznać się szerzej z przedstawionymi regułami i poznać bliżej jego bohatera. Fantazyjną, „pikselową” infografikę znaleźć można na stronie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za przygotowanie filmu, infografiki oraz animacji wykorzystanej na kołach rowerzystki odpowiadała agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. Realizacją nagrania zajęła się firma ThePolaks.
Słuchaj podcastu NowyMarketing