Upominki na każdą okazje, sposób by uhonorować partnerów biznesowych, docenić pracowników, czy sprawić miłą niespodziankę najbliższym, to główne przekazy kampanii. Wśród zestawów są również przygotowane specjalnie z myślą o zbliżających się Świętach Bożego Narodzenia kosze świąteczne.
Na potrzeby akcji przygotowano 3 kreacje. Za pomysł odpowiada zespół graficzek Alma Market, a za dobór mediów dział marketingu. Kampania obejmuje reklamę prasową, internetową, materiały POS oraz działania bezpośrednie. Reklamy pojawią się w mediach biznesowych, społecznościowych, tygodnikach opinii i magazynach lifestyle.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania reklamowa ruszyła 22 października br. i będzie trwała do końca listopada 2015 r.
Słuchaj podcastu NowyMarketing