Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Agencja IMAGINE przygotowała dla Mitsubishi launch nowego Outlandera w digitalu

Zadaniem agencji było przygotowanie formatów digital do kampanii prelaunchowej i właściwego launchu nowego Mitsubishi Outlander. Kampania launchowa właśnie się rozpoczęła, potrwa do końca listopada.
O autorze
1 min czytania 2015-10-27

Pierwsza, prelaunchowa część kampanii, miała na celu zachęcenie kierowców do odwiedzenia salonów Autoryzowanych Dealerów Mitsubishi podczas Dni Otwartych w dniach 17-18 października. Druga część działań, czyli rozpoczynająca się właśnie kampania launchowa, ma na celu zaprezentowanie zalet nowego Mitsubishi Outlander oraz zachęcenie potencjalnych klientów do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi samochodu na landing page’u kampanii.

Kampania, prowadzona pod hasłem „Nowy Mitsubishi Outlander. Jeszcze doskonalszy”, ma charakter zasięgowy i obejmuje m.in. największe portale ogólnotematyczne, social media oraz mobile.

Na potrzeby kampanii agencja IMAGINE przygotowała m.in. bannery html w wersjach dynamicznych z wideo oraz w wersjach statycznych, mailingi i grafiki do kanału social media oraz grafiki do wykorzystania na stronach internetowych Mitsubishi.

Kampania digital jest częścią szerszych działań wspierających obecnie debiut nowego Mitsubishi Outlander. Poza internetem działania marketingowe obejmują także telewizję, prasę, radio i billboardy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja IMAGINE współpracuje z Mitsubishi od 2013, po wygraniu przetargu tego marketera na obsługę digital.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się