Pierwsza, prelaunchowa część kampanii, miała na celu zachęcenie kierowców do odwiedzenia salonów Autoryzowanych Dealerów Mitsubishi podczas Dni Otwartych w dniach 17-18 października. Druga część działań, czyli rozpoczynająca się właśnie kampania launchowa, ma na celu zaprezentowanie zalet nowego Mitsubishi Outlander oraz zachęcenie potencjalnych klientów do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi samochodu na landing page’u kampanii.
Kampania, prowadzona pod hasłem „Nowy Mitsubishi Outlander. Jeszcze doskonalszy”, ma charakter zasięgowy i obejmuje m.in. największe portale ogólnotematyczne, social media oraz mobile.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Na potrzeby kampanii agencja IMAGINE przygotowała m.in. bannery html w wersjach dynamicznych z wideo oraz w wersjach statycznych, mailingi i grafiki do kanału social media oraz grafiki do wykorzystania na stronach internetowych Mitsubishi.
Kampania digital jest częścią szerszych działań wspierających obecnie debiut nowego Mitsubishi Outlander. Poza internetem działania marketingowe obejmują także telewizję, prasę, radio i billboardy.
Agencja IMAGINE współpracuje z Mitsubishi od 2013, po wygraniu przetargu tego marketera na obsługę digital.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing