Biovital Zdrowie to jeden z najpopularniejszych w Polsce preparatów witaminowych w płynie. Zawiera m. in. witaminy z grupy B, żelazo i głóg, który wpływa korzystnie na pracę serca. Marka, po przejęciu przez firmę EGIS Pharmaceuticals PLC w lipcu tego roku, wznawia działania komunikacyjne w Polsce w obszarze TV.
Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland przygotowała nowe demo produktowe, które zostało wkomponowane w znany wcześniej spot TV. Produkt Biovital Zdrowie występuje w odświeżonym, dotychczas nie prezentowanym opakowaniu. Komunikacja spotu jest skierowana do osób, które mimo zaawansowanego wieku chcą nadal prowadzić aktywny tryb życia i pozostać w dobrej formie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Spot jest emitowany w telewizji od 19 października, kampania potrwa do 22 listopada.
Dom mediowy: Media Group