Najbardziej popularne treści z Konkursu obejrzało 1,7 miliona osób na Youtube, 418 tyś osób na TVP2, 167 tyś. osób na TVP Kultura, a w internecie – 13 tyś. obejrzało go na VoD TVP, a codziennie pojawiało się około 1000 postów na temat tego wydarzenia.
Konkurs Chopinowski na co dzień był najczęściej oglądany na tradycyjnych telewizorach (średnio 65 tyś. obejrzeń dziennie). Na VoD oglądało go kilkanaście tysięcy ludzi. W mediach społecznościowych codziennie pojawiało się na ten temat 1000 postów i komentarzy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W mediach społecznościowych na żywo pojawiały się opinie na temat kolejnych wykonawców. Wypowiedzi na temat konkretnych wykonawców pojawiały się najpierw na Twitterze, a potem na Facebooku. Na tym ostatnim kluczowy był oficjalny fanpage wydarzenia Konkurs Chopinowski 2015 TVP.
Raport jest do pobrania ze strony.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing