Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Young Creatives Eurobest 2015 – znamy zwycięzców!

29 października w trakcie Pokazu Cannes Lions poznaliśmy zwycięzców kolejnej edycji Young Creatives Eurobest we wszystkich trzech kategoriach–Young Creatives Integrated, Young Creatives Planners oraz Just Creatives. Nagrodzone zespoły wyjadą na festiwal Eurobest odbywający się w tym roku w Antwerpii
O autorze
2 min czytania 2015-10-30

Wśród tegorocznych zwycięzców i wyróżnionych w konkursie Young Creatives Eurobest są zarówno debiutanci jaki i osoby, które w konkursach Young Creatives stawały już na najwyższym miejscu podium czy też były wyróżniane.

Z przyjemnością obserwujemy jak uczestnicy konkursów Young Creatives z roku na rok co raz bardziej się rozwijają, podnosząc sobie nawzajem poprzeczkę. Cieszymy się, że możemy organizować konkurs, który gromadzi najzdolniejszych młodych profesjonalistów, którzy już niebawem będą odpowiedzialni za kształt naszej branży – powiedziała Anna Zimecka, Project Director SKM SAR

Young Creatives Integrated

Partnerem kategorii Young Creatives Integrated było w tym roku Krakowskie Biuro Festiwalowe, które wyznaczyło uczestnikom zadanie polegające na przygotowaniu pomysłu na kampanię, zmieniającą sposób postrzegania Festiwalu Miłosza. Zwycięzcami kategorii zostali: Kacper Stępień i Marcin Mioduski.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jury konkursu Eurobest Young Creatives Integrated przyznało jednogłośnie nagrodę główną pracy “Zmiana stanu skupienia”. Za przekucie w walor trudności, jaką sprawia przeciętnemu odbiorcy zrozumienie poezji. Tego, że poezją nie da się zachwycić od razu, że trzeba jej dać czas i pełne skupienie. Za inspirującą i szeroką ideę, doskonale oddającą ducha festiwalu Miłosza i za jej prostą, acz nieoczywistą przykładową egzekucję, dobrze dopasowaną do grupy docelowej. – argumentował wybór Jury Przewodniczący kategorii – Kamil Majewski z Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions

Young Creatives Planners

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W kategorii Young Creatives Planners nagrodę otrzymał zespół w składzie: Albert Stęclik i Tomasz Gębala z VML Poland, a wyróżnienie Kacper Szczepanowski z Young & Rubicam Poland. To właśnie te zespoły przygotowały najlepszą strategię komunikacyjną dla Fundacji SOS Wioski Dziecięce – partnera kategorii.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Oceniając prace Jury przyjęło dwa kryteria – jakość i logikę wywodu strategicznego oraz  moc zainspirowania kreacji. W wyróżnionej pracy nie tylko został pogłębiony wątek osobistej perspektywy wychowawców, ale też znalazła się obserwacja odzwierciedlająca wielkość serc i wyjątkowość ludzi, do których mówimy. Nagrodziliśmy pracę strategów, którzy poza kunsztem warsztatu zaprezentowali wielką wrażliwość w patrzeniu na człowieka. Nagrodziliśmy pracę, która wyróżnia się od innych tym, że  ma  największy potencjał  załatwienia większości problemów strategicznych które ma załatwić kampania.  I robi to w bardzo elegancki i poruszający sposób – uzasadniła wybór Jury Przewodnicząca kategorii – Grażyna Skarżyńska z Good Company

Just Creatives

W tym roku, w kategorii Just Creatives bezkonkurencyjny okazał się zespół w składzie: Marta Frączek i Aleksandra Zalewska z Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions.

Jury doceniło duet: Za ideę kreatywną, która w prosty sposób wyraża markę i  nadaje jej nowe znaczenie. Za pomysł, który został skonstruowany z prawdy o produkcie i z prawdy o ludziach. Za solidne przełożenie idei na wiele kanałów komunikacji. Za pomysł który pozwala na rozpoczęcie nowej budowli od piwnicy aż po dach. 

Wyróżnienie w kategorii trafiło natomiast do Bartłomieja Rutkowskiego i Marcina Lewickiego z Isobar Poland. Jury spodobał się duży potencjał humorystyczny pomysłu i udana próba wykreowania brand hero, który został wyprowadzony z prawdziwego insightu.

Oba zespoły najlepiej poradziły sobie z briefem przygotowanym przez Prince Polo, którego przedmiotem było przygotowanie kampanii zintegrowanej marki.

Uczestników tegorocznego konkursu oceniały grupy jurorskie w składach:

Young Creatives Integrated

Przewodniczący: Kamil Majewski – Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions
Członkowie: Maciej Twardowski – DDB&tribal, Jan Cieślar – Grey Worldwide Warszawa, Weronika Zielińska – Scholz & Friends, Sebastian Stępak – MSL Warsaw, Michał Zalewski – Krakowskie Biuro Festiwalowe

W przygotowaniu briefu pomagała Agnieszka Kwaśniewska z Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions

Young Creatives Planners

Przewodniczący: Grażyna Skarżyśka – Good Company
Członkowie: Roman Łoziński – Ars Thanea, Dorota Bubka – Artegence, Anna Koszur – Niezależny konsultant, Andrzej Jakubczyk – Lvov, Łukasz Szczybelski – VML Poland, Monika Zarzeczna – SOS Wioski Dziecięce

Just Creatives

Przewodniczący: Dariusz Rzontkowski – Walk
Członkowie: 
Maciej Pisuk – Niezależny konsultant, Leszek Ziniewicz – Leo Burnett, Tomasz Skorupa – Ogilvy, Marta Gampf – Mondelez

W przygotowaniu briefu pomagał Rafał Lampasiak z agencji Walk.