Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

PR – MEDIA

Jak przeprowadzić efektywną współpracę dzięki skutecznemu dialogowi 8 stycznia 2012
O autorze
1 min czytania 2012-11-25

PRAKTYCZNY I INTERAKTYWNY WARSZTAT PODCZAS KTÓREGO DOWIESZ SIĘ:

  • Jak Twój komunikat „czuje”, odbiera i opisze dziennikarz
  • Jak wygląda PR z życia wzięty, czyli wspólna analiza błędów i sukcesów w kontaktach z mediami
  • Jakie narzędzia do przeciwdziałania złej opinii blogera masz w swoich rękach

W trakcie warsztatów praca z użyciem profesjonalnych narzędzi technicznych – kamera, mikrofon, twittowanie w czasie rzeczywistym – 5 PRAKTYCZNYCH ĆWICZEŃ

W programie m.in.:

Dostosowanie formy komunikacji do medium

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Czym różni się przekaz do medium specjalistycznego (PB, TVN CNBC) od przekazu adresowanego do mediów powszechnych (jak RMF) – różnice w tworzeniu komunikatów
  • Jak sprzedać dobre wyniki finansowe w różnych mediach ale dla osiągnięcia tego samego celu (publicity, emisja akcji)

Twórczo i efektywnie! Sposoby na szybkie dotarcie z komunikatem – jak sprawić, żeby przekaz został opublikowany. Relacje z mediami i długotrwała relacja – jak nawiązać i podtrzymać dobre relacje

  • Jak samemu tworzyć materiały dla mediów? To nie tylko komunikaty, ale także własne zdjęcia i nagrania
  • Jak je realizować i przekazywać- Jak organizować kontakt telefoniczny i mailowy
  • Relacja osobista – na ile potrzebna i jakiej formie, żeby nie działała przeciwskutecznie

Sytuacje kryzysowe i zmiany w firmie

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Komunikat w sytuacji kryzysowej – jak szybko i skutecznie zapanować nad rozprzestrzeniającą się informacją
  • Jak zorganizować kryzysowy dział komunikacji z mediami

Warsztaty skierowane są do Rzeczników Prasowych, PR Managerów, osób związanych z komunikacją w firmach i wszystkich tych, który zainteresowani są komunikacją na linii firma-media.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zaproszenie do udziału w warsztatach kierujemy szczególnie do:

  • Przedstawicieli Kadry Zarządzającej
  • Dyrektorów i Kierowników działów PR
  • Rzeczników Prasowych
  • Specjalistów ds. PR
  • Kierowników Komunikacji Wewnętrznej
  • Osób zajmujących się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
  • Osób odpowiadających w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing
  • Przedstawicieli Agencji PR

 

Wydarzenie objęte patronatem przez NowyMarketing