Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Międzynarodowa kampania telewizyjna polskiego sklepu ANSWEAR.com

Sklep ANSWEAR.com właśnie wystartował z nową kampanią telewizyjną. Spot będzie emitowany w Polsce, na Ukrainie i w Rumunii, a w kolejnych miesiącach prawdopodobnie także w Czechach, na Słowacji oraz innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
O autorze
1 min czytania 2015-11-09

Reklama skierowana jest głównie do kobiet, które stanowią największą grupę klientów sklepu. Nowy spot w prosty i czytelny sposób prezentuje najważniejsze korzyści robienia zakupów w ANSWEAR.com: ogromny wybór modnych produktów, szybką dostawę, możliwość przymierzenia rzeczy w domowym zaciszu, darmowe zwroty oraz wysoką jakość obsługi. Zalety te podkreśla przewodnie hasło kampanii: „W ANSWEAR starają się bardziej”.

Spot reklamowy ma na celu zwrócenie uwagi klientów robiących zakupy w internecie, na ogromne zaangażowanie wykwalifikowanych pracowników ANSWEAR w pomoc w wyborze najlepszych produktów.

„Bardzo zależy nam na tym, aby budować wizerunek marki ANSWEAR nie tylko jako eksperta w obszarze fashion, ale także jako zespołu ludzi, którzy dbają o komfort zakupów swoich klientów. I właśnie tę kombinację modowości oraz „customer service” chcieliśmy zaprezentować w naszym najnowszym spocie. W ostatnich tygodniach wprowadziliśmy kilka kolejnych proklienckich zmian, które komunikujemy w tv. Wprowadziliśmy całkowicie darmowe zwroty, na nasz koszt. Otworzyliśmy wielki, nowoczesny magazyn pozwalający na wysyłkę wszystkich zamówień w 24h. Dodaliśmy możliwość odroczonej płatności. Rozwinęliśmy opcję porad stylizacyjnych na telefon, maila i chata. Chcemy, żeby ANSWEAR.com był miejscem, w którym spełniają się ludzkie marzenia, gdzie klienci znajdują dokładnie to, czego szukają i wiedzą, że zawsze mogą liczyć na pomoc ze strony naszej obsługi.

Ważnym elementem jest też prostota i uniwersalność przekazu. Pamiętaliśmy o tym tworząc komunikację, którą po raz pierwszy w naszej historii, zobaczą telewidzowie w co najmniej kilku europejskich krajach.” – mówi Wojciech Tomaszewski, Dyrektor Marketingu i E-commerce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania potrwa w Polsce do 13 grudnia 2015 i obejmie trzy spoty: jeden 30-sekundowy oraz dwa 15-sekundowe. Reklama będzie równolegle emitowana również w pozostałych krajach, w których ANSWEAR prowadzi swoją działalność.

Słuchaj podcastu NowyMarketing