Kulinarne Inspiracje Kamisa z reklamami w kanale mobilnym

Pierwszy produkt koncernu McCormick wdrażany w Polsce – Kulinarne Inspiracje, czyli dania zamknięte w zestawie aromatycznych przypraw – reklamowane są w kanale mobilnym. Propozycje wykorzystania nowości od Kamis pokazują się użytkownikom aplikacji na smartfony: Listonic – wygodna lista zakupów.
O autorze
1 min czytania 2012-11-27

Komunikat dotyczący innowacyjnych zestawów przypraw wyświetla się ponad 50 tys. użytkowników aplikacji Listonic. W ciągu miesiąca pojawi się przy ponad 90 tys. list zakupów. Reklamowane są Inspiracje Kulinarne – zestaw pięciu ziół oraz karta z przepisem – potrzebne do przygotowania konkretnych potraw. W Listonic reklamowane są przepisy na: Polędwiczki z jabłkiem w sosie szałwiowym, Pikantną wołowinę w winie, Rozmarynowego kurczaka z warzywami oraz Kurczaka ze śliwką owijanego boczkiem.

Reklama i specjalnie przygotowana strona mobilna odsyłająca do przepisów na stronie kamis.pl docierają do użytkowników aplikacji Listonic – osób w wieku 25-45 lat. Z aplikacji korzystają przeważnie mężczyźni (60%) mieszkający w dużych miastach (Warszawa stanowi 30%). Konsumenci korzystający z mobilnej listy zakupów są odpowiedzialni za zakupy w rodzinie lub mają na nie istotny wpływ. Najczęściej określani są jako „upmarket” lub „affluent”, są posiadaczami topowych smartfonów. Kampania reklamowa potrwa do 17 grudnia.